Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

sandisk CF512 Ultra II uitverkocht ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • sandisk CF512 Ultra II uitverkocht ?

    Gisteren in Antwerpen gezocht naar Sandisk CF512 Ultra II.
    Overal waar ze te koop waren aan minder dan 150€ niet meer op voorraad. Bij Grobet zelfs het aanbod gekregen van 2 CF256 kaartjes aan de prijs van 1 CF512. Leveringstermijnen kon men niet geven. Iemand een idee waar ze in het Antwerpse nog wel op voorraad zijn. Heb ze vanaf vrijdag nodig.

  • #2
    Originally posted by notex
    Gisteren in Antwerpen gezocht naar Sandisk CF512 Ultra II.
    Overal waar ze te koop waren aan minder dan 150€ niet meer op voorraad. Bij Grobet zelfs het aanbod gekregen van 2 CF256 kaartjes aan de prijs van 1 CF512. Leveringstermijnen kon men niet geven. Iemand een idee waar ze in het Antwerpse nog wel op voorraad zijn. Heb ze vanaf vrijdag nodig.
    2 weken geleden hadden ze er nog bij Metrofoto (Grote Steenweg ergens tegenover Quick en GB). Anders een Lexar of Ridata kopen... Die zijn bijde ook vrij goed.
    Groetjes,
    Bartolomoio

    Canon stuff, BD0258BE

    Comment


    • #3
      verleden week lagen er nog hopen in de makro
      Albums
      Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

      Comment


      • #4
        Die Ultra II kaartjes zijn heel moeilijk te verkrijgen. Ik wacht al anderhalve maand op m'n 2 1GB Ultra II kaartjes. Ik fotografeer nog altijd op 2 tijdelijke 1Gb Sandisk standaard kaartjes van de winkel.
        Frank
        http://www.mirrorshades.be

        Comment


        • #5
          Originally posted by Catscratch
          Die Ultra II kaartjes zijn heel moeilijk te verkrijgen. Ik wacht al anderhalve maand op m'n 2 1GB Ultra II kaartjes. Ik fotografeer nog altijd op 2 tijdelijke 1Gb Sandisk standaard kaartjes van de winkel.
          ik heb bij top-foto 2 weken geleden een 512 mb type II card besteld , is binnen van vorige vrijdag , dus zo lang zijn de leveringstermijnen nu ook niet ...
          ***Ne kodak en ne zak...***

          Comment

          Working...
          X