Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ervaringen met aankoop bij directshopper

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • ervaringen met aankoop bij directshopper

    Hallo!
    Heeft er iemand ervaring met die site? www.directshopper.de
    Ze hebben volgens mij, erg goede prijzen voor sd memory.
    bedankt

  • #2
    heb er m'n Sandisk Ultra II gekocht aan scherpe prijs
    geen problemen gehad
    er waren wel anderen die langer hebben moeten wachten
    omdat er geen stock meer was
    Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
    Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

    Comment


    • #3
      Heb er onlangs een bestelling bij gedaan (Tamrac velocity). Was volgens hun leverbaar binnen 1-2 weken. Heb 1,5e maand en verscheidene emails met beloften later de bestelling geannuleerd.
      Wat moet gezegd worden: de annulatie is vlekkeloos verlopen. Geld netjes teruggestort binnen de week.
      Volgens hen lag het lang uitblijven van de levering aan de fabrikant. Toen ik later bij een plaatselijke fotoboer dezelfde tas bestelde, lag die drie dagen later voor mij klaar.
      Mysterie, mysterie...

      Nu, ik heb ook al goede dingen gehoord over directshopper hoor, en ik kan mij voorstellen dat zij soms ook met hun handen in het haar zitten qua levering van goederen e.d. maar wat voor mij de deur heeft dicht gedaan is de wekelijkse mails waarin ze mij letterlijk zeiden dat de fabrikant ging leveren, met datum en al erbij. Een week later: dezelfde mail, met een andere datum, enz... Ergerlijk gewoon!!!
      “Creativity is allowing yourself to make mistakes. Art is knowing which ones to keep.”
      Scott Adams

      Comment


      • #4
        bedankt voor de jullie reakties.
        De camera en memory die ik wil bestellen zijn volgens hun site binnen 24 uur verzendbaar.
        Is het dan ok. Of staat dat er altijd?
        Groetjes!
        Ed

        Comment


        • #5
          Ik vermoed dat ze 'binnen 24u' vermelden indien ze het in stock hebben, en in elk ander geval '1 à 2 weken'. Dus is het misschien wel OK. Je kan natuurlijk altijd wel eens een mailtje sturen. Ze sturen vrij snel iets terug. En als het dan verkeerd loopt krijg je je geld snel terug. Dus je kan altijd wel eens proberen, he?
          Nog iets: betalen kan enkel via overschrijving, en met bepaalde internationale bankcode's. Indien je die niet kent voor jouw rekening, kan je best eens bellen met je bankinstelling. Bespaart wat frustratie tijdens de betaalprocedure op de site

          Veel succes ermee!

          Groeten,
          Marco
          Originally posted by ed33
          bedankt voor de jullie reakties.
          De camera en memory die ik wil bestellen zijn volgens hun site binnen 24 uur verzendbaar.
          Is het dan ok. Of staat dat er altijd?
          Groetjes!
          Ed
          “Creativity is allowing yourself to make mistakes. Art is knowing which ones to keep.”
          Scott Adams

          Comment


          • #6
            Mijn Sandisk kaartjes zouden dan wel verzonden zijn, ik heb ze nog steeds niet ontvangen... Nu toch alweer een dag of 10 later... Grmmblll

            Comment


            • #7
              Innige deelneming!

              Je kan altijd nog eens een mailtje sturen, maar ik heb de indruk dat ze niet echt gevoelig zijn voor druk. Bij de laatste mail die ik van hen ontving (als reply op mijn mail waarin ik hen confronteerde met de tegenstrijdige beloftes) kwam duidelijk de teneur uit: "als het u niet aanstaat, kan u altijd uw bestelling annuleren".

              Enfin, veel succes ermee, mannen!
              Originally posted by Koen_vervoort
              Mijn Sandisk kaartjes zouden dan wel verzonden zijn, ik heb ze nog steeds niet ontvangen... Nu toch alweer een dag of 10 later... Grmmblll
              “Creativity is allowing yourself to make mistakes. Art is knowing which ones to keep.”
              Scott Adams

              Comment


              • #8
                Hoi,

                Ik heb op 6 mei een Ultra II CF kaartje besteld en 4 AA batterijen van 2400 mAh bij DirectShopper. Ik wist dat de Ultra II kaartjes nergens meer te krijgen waren (niet leverbaar bij de fabrikant zelf). En omdat sommige mensen hier al anderhalve maand aan het wachten waren op hun bestelling, verwachtte ik niet direct snel iets.
                En wat viel er vandaag in mijn bus ?
                Een pakje van DirectShopper.

                Joepie, binnen de 20 dagen.

                SanDisk CF 512 Mb Ultra II : 116,14 Eur
                4 Ansmann batterijen AA 2400 mAh : 15,88 Eur
                Verzendingkosten : 7 Eur

                En vooral, veel waar voor weinig geld.

                Groetjes
                D mBl ndje

                Comment

                Working...
                X