Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vogel op tak

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vogel op tak

    Canon 1100D - 250mm - 1/500 - F5.6 - ISO 100

    Canon 7D Mk II - Canon 5D Mk II - Canon EF 17-40mm F/4.0 L USM - Canon EF 300mm f/4.0 L IS USM - Canon EF 400mm F/5.6 L USM - Canon EF 70-200mm f/4.0 L IS USM - Canon EF 1.4x III Extender - Sigma 150mm F/2.8 EX APO DG MACRO HSM

  • #2
    Re: Vogel op tak

    Je zou toch dichter bij het vogeltje moeten komen hoor...
    Moeilijk iets te zeggen over het vogeltje als dat je hoofdonderwerp moest zijn.
    Nu is het eer "takken met klein vogeltje..."
    Wat ook zijn charmes heeft hoor

    Groetjes
    Marc
    Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

    Comment


    • #3
      Re: Vogel op tak

      Ja deze foto is vanachter het raam genomen. Als het weer beter gaat worden, kan ik wat buiten zitten en dichter geraken. Wanneer is het beste tijdstip om vogels te fotograferen?
      Canon 7D Mk II - Canon 5D Mk II - Canon EF 17-40mm F/4.0 L USM - Canon EF 300mm f/4.0 L IS USM - Canon EF 400mm F/5.6 L USM - Canon EF 70-200mm f/4.0 L IS USM - Canon EF 1.4x III Extender - Sigma 150mm F/2.8 EX APO DG MACRO HSM

      Comment


      • #4
        Re: Vogel op tak

        Beetje somber. Kijk eens naar het histogram, rechts mist zo'n 20% van
        het totaal. Compositie is goed volgens de regel van derden.
        Van waardering geniet ik.
        Van kritiek leer ik.

        Comment


        • #5
          Re: Vogel op tak

          Oorspronkelijk geplaatst door jan610 Bekijk bericht
          ... Wanneer is het beste tijdstip om vogels te fotograferen?
          Alle dagen, alle seizoenen, van zonsopgang tot zonsondergang...Rekening houden met de trekkertjes die zijn namelijk wel seizoensgebonden.
          Net als bij landschappen heb je het mooiste licht in de vroegte of in late middag naar avond toe.
          Alhoewel ik al gezien hebben dat er mensen problemen hebben met "hard" licht (als de zon hoog staat)...stoor ik mij daar niet zo aan.
          Heb al fantastisch mooie foto's gezien van vogels hetzij in gietende regen, hetzij in sneeuwlandschappen.

          Groetjes
          Marc
          Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

          Comment

          Working...
          X