Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

In de aanval +Update serie is nu compleet

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • In de aanval +Update serie is nu compleet



    Niet willen delen



    Iedereen verjagen



    Mijn prijs claimen
    Last edited by jessey; 29 maart 2013, 16:21.

  • #2
    Re: In de aanval

    mooi maar zou het water eraf halen en dan de grote opnieuw aanpassen.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: In de aanval

      Ik mis enkel wat meer scherpte.
      Ofwel 'val ik te vies', oeps, jullie (Nl) zullen dit niet begrijpen zeker.
      De vertaling is.... 'ben ik te kieskeurig' wat scherpte betreft, dat kan ook .
      Zo te zien was deze driftig aan de gang en misschien was je lichtjes aan het pannen bij de opname ?
      Groetjes

      Comment


      • #4
        Re: In de aanval

        Tof beeld, in volle actie. Mooie kleuren heeft die eend

        Comment


        • #5
          Re: In de aanval

          Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
          De vertaling is.... 'ben ik te kieskeurig' wat scherpte betreft, dat kan ook .
          Zo te zien was deze driftig aan de gang en misschien was je lichtjes aan het pannen bij de opname ?
          Groetjes
          Ik was inderdaad aan het mee pannen dat is toch de bedoeling als je enige snelheid zou willen meegeven.
          En het maakt niet uit waar iemand vandaan komt uit België - Nederland als het goed is hebben we dezelfde hobby en dat brengt ons samen op dit forum.

          Bedankt voor de vertaling ben nog steeds een Nederlander.
          Ik ben geen Belg dus vertaling af en toe kan geen kwaad.
          Last edited by jessey; 29 maart 2013, 16:19.

          Comment


          • #6
            Re: In de aanval

            Bewegingsonscherpte is geen drama bij dergelijke foto's...zolang de oogjes maar voldoende halen
            Heb op BD nog opmerkingen gelezen (door de snelle sluitertijd) "'t zijn net dode vogels die in de lucht hangen......"

            Groetjes
            Marc
            Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

            Comment


            • #7
              Re: In de aanval

              Je hebt er een verhaaltje van gemaakt Jessey. Mocht wat mij betreft nog iets onscherper, bedoel in meegaande zin, zolang het object herkenbaar is is daar niets mis mee. Prijswinnaars desbetreffend kunnen dat bevestigen. Er zit wat leven en actie in je opnames met een maaltijd als finale
              Kunst is genieten - genieten is een kunst !

              Comment


              • #8
                Re: In de aanval

                Oorspronkelijk geplaatst door Brombeer Bekijk bericht
                Bewegingsonscherpte is geen drama bij dergelijke foto's...zolang de oogjes maar voldoende halen
                Heb op BD nog opmerkingen gelezen (door de snelle sluitertijd) "'t zijn net dode vogels die in de lucht hangen......"

                Groetjes
                Marc
                Dat zijn kamikaza vogels die een torenvalk nadoen

                Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
                Je hebt er een verhaaltje van gemaakt Jessey. Mocht wat mij betreft nog iets onscherper, bedoel in meegaande zin, zolang het object herkenbaar is is daar niets mis mee. Prijswinnaars desbetreffend kunnen dat bevestigen. Er zit wat leven en actie in je opnames met een maaltijd als finale
                Ik ben heel tevreden met het verhaal dat verteld word

                Comment

                Working...
                X