Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welke winkel ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Welke winkel ?

    Beste forum leden,

    Ik volg al een hele tijd diverse discussies en nu mijn plannen concreter worden om mijn "oude" sony dsc-s85 te vervangen heb ik mij maar ineens geregistreerd.

    Wat mij vooral stoort aan mijn huidige sony is de lange wacht tijd vooraleer hij opgewarmd is en gezien er meestal kinderen in het spel zijn de zeer trage AF.

    Discusies rond de D-SLR 's (D70 of Rebel) heb ik in het begin wel gevolgd, maar mijn inziens gaat dit juist een stapje te ver. Ik geef gerust toe dat ik de "film-gadget" van mijn toestel af en toe gebruik omdat ik liever foto's maak en helemaal geen zin heb om dan nog eens een camrecorder mee te sleuren.... Trouwens heel dat "lenzen-gedoe" lijkt me heel ingewikkeld.

    Nu mijn keuze heb ik zowat terug gedrongen naar 3 mogelijke toestellen nl de Nikon Coolpix 8700, Canon Powershot Pro 1 en (waarom niet bij sony blijven) de Dsc F828 !!

    Mijn vraag nu is waar vind ik (liefst in de buurt van Kontich, Mortsel, ...) een deftige winkel met voldoende uitleg, mogelijkheid om deze modellen eens VAST te pakken, degelijke verkopers, service, .... m.a.w. geen grootwarenhuis he

    Graag jullie bevindingen !!! Reactie over de te maken keuze zijn natuurlijk ook welkom !!!

    Hopelijk tot binnenkort !


    Erik
    (Voorlopig nog met een Sony DSC S85)

    D70; new AF-S 18-200mm VR; AF-S 18-70mm 1:3.5-4.5G;

  • #2
    Eens proberen bij Grobet in Antwerpen (in de buurt van de Fnac)...
    Canon 10D, glass, flashes & extra's
    Fuji S602Z & extra's
    www.CooMa.be BD0176BE

    Comment

    Working...
    X