Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sunrise

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sunrise



    Veel kijkgenot en dank u.
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !


  • #2
    Re: Sunrise

    Weer heel speciaal. Maar hier stoort me iets. Ik denk dat het te maken heeft met de zon. Ze is te straf en ik vraag me af of uit uitzicht mooier zou zijn zonder die zon erbij of wat verscholen.
    ' t is maar een suggestie hoor.

    Comment


    • #3
      Re: Sunrise

      Heel speciale bewerking!

      Ik moet wel zeggen dat ik rare artefacten zie in de lucht. Valt vooral op in het blauwe.
      Mvg,
      Rudy Mas
      Nikon D5100/D7200 - Website: http://www.rmfoto.be/

      Comment


      • #4
        Re: Sunrise

        Doet mij wat denken aan een post nucleair landschap dat zich moeizaam probeert te herstellen onder een verzengende zon.
        Mooi gedaan
        Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

        Comment


        • #5
          Re: Sunrise

          Surrealistisch mooi
          Touch the Earth...Gently
          www.passionsenfrance.com

          Comment


          • #6
            Re: Sunrise

            Ik zie hier een paar bedenkingen. Aan deze opname is niets gemanipuleerd hoor. Diafragma volledig dicht, richten naar de zon, compo maken en afdrukken - wel snel zijn wat zonnestralen in je lens zijn niet aangewezen. Nadien wat bijgewerkt zoals altijd. Het hoofdaccent is hier voor mij de zon, die al haar glorie zelfs nog wat mooie kleurstralen rondstrooit. Zo wou ik het weergeven. O ja, het was wel in de jonge voormiddag, koud want het vroor wat ook een invloed heeft op het landschap.

            @Loeky : Heb het landschap eveneens waar ik de zon heb weggepoetst en die heeft ook wel wat.

            Allen reeds bedankt voor de eerlijke commentaren.
            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

            Comment


            • #7
              Re: Sunrise

              Gr. Nu zie ik het mijn ipad, die maakt alles wat donkerder, en nu is die foto wel heel wat beter. Ook die zon is minder straf. Ik zal het licht van mijn scherm moeten aanpassen den ik

              Comment

              Working...
              X