Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Oud-Woensel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Oud-Woensel

    Prachtig in oude glorie hersteld, Oud-Woensel vlakbij het centrum van Eindhboven:
    .

    .
    Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
    (BD1383NL)

  • #2
    Re: Oud-Woensel

    Vind de toning op zich best leuk, kadrering misschien net even te krap. Enige wat vreemd overkomt door de bewerking zijn de takken van de boom.

    Comment


    • #3
      Re: Oud-Woensel

      Oorspronkelijk geplaatst door antoinette Bekijk bericht
      Vind de toning op zich best leuk, kadrering misschien net even te krap. Enige wat vreemd overkomt door de bewerking zijn de takken van de boom.
      Dank voor je reactie. Het is een stedelijke omgeving, en ik wilde niets méér dan de drie huisjes.
      Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
      (BD1383NL)

      Comment


      • #4
        Re: Oud-Woensel

        Sowieso teveel glow op de randen: takken, daken... Verkeerde nabewerking.

        Done,
        F.

        Comment


        • #5
          Re: Oud-Woensel

          Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk bericht
          Dank voor je reactie. Het is een stedelijke omgeving, en ik wilde niets méér dan de drie huisjes.
          OK, maar de bewerking maakt de foto zeker niet beter, en zorgt voor afleiding van je onderwerp.
          Er klopt niets meer, noch perspectief (de naar binnen gerichte gevels van de buitenste huizen), noch kleuren, noch...

          De drie huisjes, in een gewone foto, op het juiste moment gemaakt, dat zou ik leuk vinden.

          Comment


          • #6
            Re: Oud-Woensel

            Er kjlopt niet meer... kijk daar be3grijp ik nou helemaal niks van.
            De lenscorrectie is in Photoshop gecorrigeerd, de lijnen zijn recht gezet. en dan klopt er ineens niks meer haha doe me een lol zeg....
            De nabewerking met kleurtoevoeging en glow daar hou je van of niet, ik respecteer andermans mening daarover. Maar als dan wordt gezegd 'verkeerde nabewerking' dan ook moet ik lachen. Wie maakt dat eigenlijk uit? De fotograaf bepaalt, en je mag het mooi vinden of niet. Maar zo'n dooddoener.... tsjeeminee, geen wonder dat er hier op Bd zo veel weglopen....
            Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
            (BD1383NL)

            Comment


            • #7
              Re: Oud-Woensel

              En ik vind het dan wel weer een mooie plaat met een voor mij geslaagde bewerking.
              Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
              Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

              Comment


              • #8
                Re: Oud-Woensel

                Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk bericht
                De lenscorrectie is in Photoshop gecorrigeerd, de lijnen zijn recht gezet.
                Da's inderdaad duidelijk te zien.

                Comment


                • #9
                  Re: Oud-Woensel

                  Ja Jan, als de fotograaf de foto zo bedoeld heeft als-ie hem hier instuurt, is het sowieso een goede foto.
                  Als hij er zelf niet achterstaat, of twijfelt, kan hij beter niet plaatsen.
                  Toen ik aan deze foto begon, wilde ik dit eindresultaat krijgen. Dat is gelukt.
                  Alle zeurpieten ten spijt dus ....
                  Thanks.
                  Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                  (BD1383NL)

                  Comment


                  • #10
                    Re: Oud-Woensel

                    Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk bericht
                    Ja Jan, als de fotograaf de foto zo bedoeld heeft als-ie hem hier instuurt, is het sowieso een goede foto.
                    Als hij er zelf niet achterstaat, of twijfelt, kan hij beter niet plaatsen.
                    Toen ik aan deze foto begon, wilde ik dit eindresultaat krijgen. Dat is gelukt.
                    Alle zeurpieten ten spijt dus ....
                    Thanks.
                    Als iemand anders er een ander mening op na houdt, is hij dus een zeurpiet...
                    Ik heb er totaal geen probleem mee dat jij dit een goeie foto vindt,
                    maar daarom moet ik hem niet goed vinden.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Oud-Woensel

                      Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk bericht
                      ...De nabewerking met kleurtoevoeging en glow daar hou je van of niet, ik respecteer andermans mening daarover. Maar als dan wordt gezegd 'verkeerde nabewerking' dan ook moet ik lachen. Wie maakt dat eigenlijk uit? De fotograaf bepaalt, en je mag het mooi vinden of niet. Maar zo'n dooddoener.... tsjeeminee, geen wonder dat er hier op Bd zo veel weglopen....
                      Je zwarte takken geven licht af, tedju... done. Niet dramatisch doen aub. Gewoon een beetje discreter algemene filters gebruiken; lijkt me nochtans goede raad.

                      Cheers,
                      F.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Oud-Woensel

                        Algemeen gekend verschijnsel voor of na een onweersbui Fibo!
                        Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                        (BD1383NL)

                        Comment

                        Working...
                        X