Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat is "Tile board" en waar kan ik het kopen?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wat is "Tile board" en waar kan ik het kopen?

    Ik heb dit interessant artikel gekregen van iemand. Echter, de auteur spreekt over "tile board". Heeft er iemand enig idee wat dit is en waar ik het kan kopen? Ziet er uit als glanzend karton.

    http://www.zarias.com/white-seamless...-1-gear-space/
    http://www.dennisclaes.be

  • #2
    Re: Wat is "Tile board" en waar kan ik het kopen?

    Ben ik ook wel benieuwd naar, heb ik tot op heden ook nog nooit kunnen vinden....
    www.indetailfotografie.nl

    Comment


    • #3
      Re: Wat is "Tile board" en waar kan ik het kopen?

      Dat is eigenlijk gewoon 'hardboard'... de klassieke achterwandjes in kleerkasten enz. (google eens) Die zijn doorgaans wit gelamineerd langs 1 kant, in een houtlook-imitatie of gewoon bruin aan beide zijden. In verchillende maten verkrijgbaar bij een houthandel, maar ook al bij DHZ zaak te verkrijgen.

      Comment


      • #4
        Re: Wat is "Tile board" en waar kan ik het kopen?

        De achterwanden van keukenkasten zijn weliswaar wit, glanzen doen ze zelden.

        Hetgeen Dennis nodig heeft is triplex, aan één zijde voorzien van een laag PVC of melamine. Zoiets → KLIK!
        De melkwitte uitvoering van Plexiglas is ook zéér geschikt, maar veel duurder.

        Google en de bouwmarkten/doe-het-zelf-zaken kunnen je verder helpen.
        Vriendelijke groet,

        Jos

        Comment


        • #5
          Re: Wat is "Tile board" en waar kan ik het kopen?

          Die hardwood achterwanden zijn ook voorzien van melamine. Waarschijnlijk zijn daar verschillende versies van. Je hebt dat trouwens ook op een andere drager, Bv MDF

          Comment


          • #6
            Re: Wat is "Tile board" en waar kan ik het kopen?

            lol ' DO NOT just let your seamless sit up there without being clamped. When that stuff starts to unroll on it’s own, you’ll just want to jump off a bridge at that point. Trust me. I know.'

            Ik heb hier wel van dat bruine-plaat-met-witte-kant dat ik vroeger moest gebruiken om airbrush-kunst op te maken, maar zo heel erg blinky was dat niet. Vraag me ook af of dat zo goed bestand is tegen krassen. Heb hier een plexi-plaat van de Brico om op de grond zo'n weerkaatsing te krijgen maar na 3 fotoshoots van 40 minuten stond dat ding vol permanente vegen en strepen :/ Let me know.
            Mijn Website | Canon 5 D II - 5D - 35mm f1.4 - 135mm f2.0 - 24-105mm f4 - 70-200mm f2.8 IS - 580 ex en pijnlijke nek

            Comment

            Working...
            X