Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Biddieke

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Biddieke



    Vandaag de hele dag genoten van mooi weer ...
    met mijn zaagmachine ipv mijn camera.
    Dan maar een foto uit de doos




  • #2
    Re: Biddieke

    Oorspronkelijk geplaatst door kohraya Bekijk bericht
    [center]

    Vandaag de hele dag genoten van mooi weer ...
    met mijn zaagmachine ipv mijn camera.
    ]
    ik ook ,met mijn pleistertruweel
    prachtig archiefbeeld ,mooi scherp en knappe BG ,ook die flare ringetjes misstaan niet

    Comment


    • #3
      Re: Biddieke

      De biddie staat er knap op, pracht van een compo.
      Ervan uitgaande dat je hier de flare ook zelf hebt toegevoegd, lijkt het me zonder wel fijner/rustiger kijken.
      Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
      MIJN WEBSITE

      Comment


      • #4
        Re: Biddieke

        Ik ga er dan weer van uit dat dit één shot is uit je vakantiereeks en vind de flare wel geslaagd.
        Belichting op de biddie door het tegenlicht niet optimaal, maar het totaalplaatje zeker geslaagd.

        Eenmaal je begint met mixen en creëren van beelden denkt men al snel dat dit je standaardwerk wordt... Onterecht hoop ik hier.

        Grtz,
        Kurt

        Comment


        • #5
          Re: Biddieke

          Knap shot

          Comment


          • #6
            Re: Biddieke

            Leuke opname weer.
            Ik denk dat ik hem zonder flare mooier zou vinden.

            Comment


            • #7
              Re: Biddieke

              Flare en tegenlicht is in PS toegevoegd om een zekere balans in het beeld te verkrijgen.
              Anders vond ik de saaie voorgrond (de tak) te veel aandacht eisen.
              Ik wist echter dat dit een risico zou zijn op 't gebied van smaak. Maar soms ga ik eens graag uit de bocht
              Mercikes toch voor de opbouwende kritiek.

              Comment


              • #8
                Re: Biddieke

                Oorspronkelijk geplaatst door Kurrrt Bekijk bericht
                Ik ga er dan weer van uit dat dit één shot is uit je vakantiereeks en vind de flare wel geslaagd.
                Belichting op de biddie door het tegenlicht niet optimaal, maar het totaalplaatje zeker geslaagd.

                Eenmaal je begint met mixen en creëren van beelden denkt men al snel dat dit je standaardwerk wordt... Onterecht hoop ik hier.

                Grtz,
                Kurt
                Tja, daar sta je dan met je commentaar op een 'vakantiefoto'...

                Comment


                • #9
                  Re: Biddieke

                  Hier is gewoon "rendering" toegepast in PS.
                  Ik dacht dat dit zo'n oud en doorzichtig PS trucje was dat ik het niet moest vermelden.
                  Nu voel ik me een beetje verveeld in jouw plaats. Sorry voor de verwarring

                  Comment


                  • #10
                    Re: Biddieke

                    De flair neemt wel iets weg van de aandacht van het onderwerp zelf maar verder vind ik hem erg knap in beeld gebracht
                    Canon 5D mark III - EF 17-40mm F4.0 L - EF 24-105mm F4.0 L & Sony SLT A55V - Tamron Macro 90mm F2.8
                    www.myriamvos.jalbum.net of facebook

                    Comment


                    • #11
                      Re: Biddieke

                      Oorspronkelijk geplaatst door kohraya Bekijk bericht
                      Hier is gewoon "rendering" toegepast in PS.
                      Ik dacht dat dit zo'n oud en doorzichtig PS trucje was dat ik het niet moest vermelden.
                      Nu voel ik me een beetje verveeld in jouw plaats. Sorry voor de verwarring
                      Ik overleef het wel
                      Misschien ben ik stilaan de enige naïeve fotograaf zonder kennis van de PS mogelijkheden die zich hieraan laat vangen en blijft hopen dat het één echt shot is dat hij te zien krijgt

                      Dus even opnieuw: mooi resultaat bekomen. Ik vind de toegevoegde flair en tegenlicht wel passen in dit beeld.

                      Grtz,
                      Kurt

                      Comment

                      Working...
                      X