Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

reflectiescherm?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • reflectiescherm?

    Zou ik iets als zilverpapier kunnen gebruiken als impro-reflectiescherm?


    Groetjes,
    Bram

  • #2
    Re: reflectiescherm?

    Ja, dat kan.
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

    Comment


    • #3
      Re: reflectiescherm?

      haal een reddingsdeken bij de apotheker, monteer het op iets steviger, en gebruik dat als reflectiescherm !
      Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

      Comment


      • #4
        Re: reflectiescherm?

        voor in een studio (of niet winderige omgeving) een piepschuim plaat, langs één kant zilverfolie oplijmen en voila, witte en zilveren reflectiescherm.

        Tom
        De gustibus et coloribus non est disputandum
        Nikon F70 analoog, Tri-x filmpjes

        Comment


        • #5
          Re: reflectiescherm?

          Oorspronkelijk geplaatst door TomStr Bekijk bericht
          voor in een studio (of niet winderige omgeving) een piepschuim plaat, langs één kant zilverfolie oplijmen en voila, witte en zilveren reflectiescherm.

          Tom
          gewoon wit laten en de andere kant zwart verven... dan heb je een reflectie scherm en een gobo
          some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
          Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

          Comment


          • #6
            Re: reflectiescherm?

            zolang je het niet tegen de zon in in iemands ogen schijnt, anders gaan ze de hele tijd met hun ogen knijpen. Vroeger gebruikte ik een auto-scherrm dat op de ruit kon gelegd worden.
            Mijn Website | Canon 5 D II - 5D - 35mm f1.4 - 135mm f2.0 - 24-105mm f4 - 70-200mm f2.8 IS - 580 ex en pijnlijke nek

            Comment

            Working...
            X