Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lowepro Minitrekker AW

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Lowepro Minitrekker AW

    Nu ik ook een SIgma 70-200, f2.8 erbij heb wordt mijn nova 4 wel iets te krap. Bovendien weegt zo'n schoudertas aardig door
    Zijn er mensen die een minitrekker hebben?
    Ik wil graag het volgende er in doen en weten of dat kan:
    canon 10D
    Lens sigma 70-200 evt met tc (1.4 of 2)
    Lens tamron macro 90
    Lens tamron 19-35
    Canon flitser FL40
    X-Drive 2

    Zou dat gaan lukken
    Graag advies.

    Olympus Om-d e-M1 Mark II, M.Zuiko Pro 12-40 F/2.8, M.Zuiko Pro 40-150 F/2.8, 1.4 converter, M.Zuiko 60mm F/2.8 macro

  • #2
    no problemo....

    bij mij steekt er in :

    10D+battery grip
    Sigma 50-500 mm
    Sigma 28-70 mm
    Tamron 90 mm
    Canon 50 mm
    speedlite 330EX
    X-drive2 + kabels
    extra set batterijen flits
    2 extra batterijen camera
    batterijlader + kabel
    5 filters voor de 28-70 en de 90mm
    beeteke bucht extra..

    stef

    Comment


    • #3
      mss kan ik beter de vraag hier stellen omdat ik ongeveer dezelfde vraag heb en bij Stef leest dat hij een 50-500 heeft.

      deze rugzak kwam ik tegen:

      http://www.ac-foto.com/images/lowepro/ProTrekker_aw.jpg

      Maar hij is wel een beetje héél duur.

      Kent iemand een andere goeie? Kan ik daar de 50-500 op het toestel zetten in de rugzak?

      Comment


      • #4
        Ik bedoelde natuurlijk een flitser 420 EX. Was in de war met olympus

        Bedankt creXis, dan ga ik hem denk ik wel bestellen.
        Die andere zij mooi, maar ook errug duur.
        Olympus Om-d e-M1 Mark II, M.Zuiko Pro 12-40 F/2.8, M.Zuiko Pro 40-150 F/2.8, 1.4 converter, M.Zuiko 60mm F/2.8 macro

        Comment


        • #5
          hoeveel kost die die jij wilt bestellen?

          Comment


          • #6
            hoeveel kost die die jij wilt bestellen?

            Comment


            • #7
              Bij Fotovideostore.nl kost de minitrekker AW € 106,-
              Olympus Om-d e-M1 Mark II, M.Zuiko Pro 12-40 F/2.8, M.Zuiko Pro 40-150 F/2.8, 1.4 converter, M.Zuiko 60mm F/2.8 macro

              Comment


              • #8
                Geen probleem, prima AW rugzak als je het mij vraagt, bij mij zit erin:

                -D70
                -lenzen: 80-400 OS, 70-300 APO, 2x extender, 18-70, 50mm prime, 28-80
                -F75 backup
                -xdrive (zonder stroomadaptor)
                -Minolta A1
                -extra batterij voor D70, cf's, batterijen voor F75+CR2 batterij houder voor D70, twee filmrolletjes, filter, lensdopjes en nog een paar pakjes zakdoeken

                En nee, ik zie niet dubbel . Gekocht bij Mediamarkt, wel 150 euro maar ik had hem direct mee natuurlijk...

                Comment


                • #9
                  Nu jullie hier toch over Lowepro trekkers bezig zijn, zal ik ook mijn vraag hierop verder zetten.
                  Ik ben ook enorm geinteresseerd in zo een rugzak maar voor ik zo een smak geld uitgeef zou ik zeker willen zijn dat al mijn gereedschap erin kan, zijn hier winkels die heel wat modellen liggen hebben?
                  Want zoiets online bestellen vind ik nogal riskant om enkel op het zicht af te gaan.

                  Eventueel adressen rond het Gentse, ik heb gehoord dat as avendture er een paar liggen heeft maar zeker niet veel keus.

                  Bedankt allemaal

                  groetjes banderas
                  MY JETPHOTOS
                  ONLINE!!!

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by banderas
                    Nu jullie hier toch over Lowepro trekkers bezig zijn, zal ik ook mijn vraag hierop verder zetten.
                    Ik ben ook enorm geinteresseerd in zo een rugzak maar voor ik zo een smak geld uitgeef zou ik zeker willen zijn dat al mijn gereedschap erin kan, zijn hier winkels die heel wat modellen liggen hebben?
                    Want zoiets online bestellen vind ik nogal riskant om enkel op het zicht af te gaan.

                    Eventueel adressen rond het Gentse, ik heb gehoord dat as avendture er een paar liggen heeft maar zeker niet veel keus.

                    Bedankt allemaal

                    groetjes banderas
                    Tja, rond het Gentse ben ik niet bekend: in Antwerpen kun je altijd eens gaan kijken bij Grobet, dichtbij de Groenplaats, die hebben er naar ik mij herinner verschillende modellen van in voorraad. As adventure handelt niet meer in lowepro rugzakken, vrees ik (toch niet in Mechelen).
                    Bij Grobet hebben ze me toen de (goede) raad gegeven geen te grote rugzak te nemen en dus voor de Mini Trekker AW te gaan, ipv bijv de photo trekker. Die dingen zijn direct erg groot. Een kameraad van mij heeft een gelijkaardige ervaring (eerste een photo trekker gekocht en dan een mini en nu gebruikt hij enkel nog de laatste). Als je ziet wat er allemaal in kan bij de mensen in deze thread... !

                    Comment


                    • #11

                      Ha al goed dat ik een halve Antwerpenaar ben, Grobet ken ik, das rechtover het Hilton hotel...

                      Misschien dat ik daar maar eens naartoe moet gaan, gewoon eens om de maten ed te bekijken, want gelijk je zegt, zoeits koop ja al gauw te groot.

                      Bedankt JK

                      MY JETPHOTOS
                      ONLINE!!!

                      Comment


                      • #12
                        Ik denk ook dat te groot niet handig is. Je sjouwt je naar en ik hoef als ik ergens heen ga niet mijn lader er in te hebben. Soms wil ik mijn x-drive mee, maar veel extra's naast de lenzen niet.
                        Dus ik heb de mini trekker vandaag besteld. Er is wel een groot prijsverschil tussen de classic en de AW. Maar de AW is regendicht en de classic niet. En dat vind ik toch wel handig, dan hoef je niet over waterschade in te zitten.

                        Bedankt voor alle adviezen!! Jullie zijn heel aardig
                        Olympus Om-d e-M1 Mark II, M.Zuiko Pro 12-40 F/2.8, M.Zuiko Pro 40-150 F/2.8, 1.4 converter, M.Zuiko 60mm F/2.8 macro

                        Comment


                        • #13
                          Ja, ik vind de AW ook wel de moeite! En je hebt zeker gelijk Jofeltje, hetgeen ik er nu in heb zitten, is eigenlijk vooral om alles op te bergen. Als ik echt ergens heen ga, zwier ik er wel een paar dingen uit die ik voor die gelegenheid niet nodig heb... .

                          Comment


                          • #14
                            Het nadeel van die dingen vind ik toch "het is en blijft een rugzak"
                            Zak af, flap open, wissel, alles weer dicht, zak weer op de rug. Damn... toch nie juist. Zak af, flap open...

                            Comment


                            • #15
                              Maar de AW is regendicht en de classic niet
                              Ik heb mezelf de classic en deze is mooi regendicht
                              Heeft zelfs ook als de AW bescherming tegen het water over de sluitingen.
                              Het is vanbinnen juist dezelfde als de AW alleen de buitenkant hebben ze wat aangepast meer voorzieningen voor statief aan te hangen en dergelijke.

                              groetjes
                              M.
                              Zo geklikt.
                              Nikon D300 - Nikon 18-200mm VR - Nikon 85mm f1.8D - Nikon 35mm f1.8G - Nikon SB600

                              Comment

                              Working...
                              X