Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rustplekje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Rustplekje



    Last edited by bommasien; 15 maart 2013, 12:17.
    vriendelijke groeten, Sien

    Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

  • #2
    Re: Rustplekje

    Het idee is goed Sien maar de uitvoering kon iets beter denk ik .
    Ofwel beweegt de tak te veel en heb je hierdoor wat bewegingsonscherpte ofwel zit je scherpstelling niet op het juiste punt .
    Groetjes
    Luc
    Nikon D700 & D4 met redelijk wat glaswerk in de tas + Panasonic Lumix FZ 150

    Comment


    • #3
      Re: Rustplekje

      Ga mee in de redenering van Lucske inzake scherpte, want je had - of hebt - hier een fantastische kijk en scenario op een beeldtaal, wat we trouwens te weinig zien (zelf ook schuldig) in de fotografie hier.
      Sien heel knap, maar net niet - nu nog niet
      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

      Comment


      • #4
        Re: Rustplekje

        Sien je hebt volgens mij een haat/liefde verhouding met scherpte .
        De ene keer erg goed, de andere keer erg slecht, en alle mogelijke gradaties tussen deze twee.
        Ik vraag me echt af waar dat mee te maken heeft, maw. hoe dit mogelijk is.
        En....je moet dit toch zelf zien voor je hier plaatst ? Het is geen verwijt hoor van mijnentwege, maar eerder "een benieuwd zijn naar de reden/oorzaak".
        Groetjes

        Comment


        • #5
          Re: Rustplekje

          Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
          Sien je hebt volgens mij een haat/liefde verhouding met scherpte .
          De ene keer erg goed, de andere keer erg slecht, en alle mogelijke gradaties tussen deze twee.
          Ik vraag me echt af waar dat mee te maken heeft, maw. hoe dit mogelijk is.
          En....je moet dit toch zelf zien voor je hier plaatst ? Het is geen verwijt hoor van mijnentwege, maar eerder "een benieuwd zijn naar de reden/oorzaak".
          Groetjes
          Wat de foto electriciteit betrof heb je gelijk dat ik deze niet moest plaatsen, te laat ingezien mea culpa!
          Maar wat deze foto betreft is dit hegeen ik beoogde maar smaken verschillen; De scherpte is mi de laatste tijd véél beter, (zie zacht potlood in macro en close ups) en dit door het gebruik van een andere (nieuwe) lens!
          vriendelijke groeten, Sien

          Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

          Comment


          • #6
            Re: Rustplekje

            ik zie wat ik zie, scherpte ontbreekt, wel goed idee
            mvg Wilfried

            7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

            Comment


            • #7
              Re: Rustplekje

              Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk bericht
              De scherpte is mi de laatste tijd véél beter, (zie zacht potlood in macro en close ups) en dit door het gebruik van een andere (nieuwe) lens!
              Sorry hoor, maar ik kijk zelden of nooit buiten beginnershoek en fotofun.
              Ik blijf me een beginner voelen en heb ook niet meer de behoefte om hoger op de ladder te klimmen .
              Groetjes

              Comment

              Working...
              X