Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De Kraters van Laki III

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • De Kraters van Laki III


    Gezien van boven op de berg Laki.

    In Groot Brittannië werd de zomer van 1783 bekend als "the sand-summer" vanwege de groote hoevelheden volkaan as dat neer viel.


    vriendelijke groeten, Helen
    Updated WWW.HELENICA.NL
    ---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----

  • #2
    Re: De Kraters van Laki III

    Je bent hier een fantastische reeks aan het neerzetten...echt om van te smullen.
    Maar dit vind ik toch wel de minste tot nu toe. Ik zoek en zoek, maar vind er geen compo in terug. Sorry.

    Groeten,
    Geert

    Comment


    • #3
      Re: De Kraters van Laki III

      Vind dit dan juist wel weer een heel strerk beeld.
      Hou wel van het abstracte in deze.
      Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
      MIJN WEBSITE

      Comment


      • #4
        Re: De Kraters van Laki III

        Ik hou ook wel van dat abstracte met die kleuren. In die zin, als het echt als abstract bedoeld was, was i misschien nog mooier zonder de sneeuw.

        Comment


        • #5
          Re: De Kraters van Laki III

          moet Appendix bijtreden...mis ook de scherpte van je vorige beelden .
          exif ??
          Creativiteit is wanhoop van de betere soort.

          http://shantiguru.1x.com

          Comment


          • #6
            Re: De Kraters van Laki III

            Oorspronkelijk geplaatst door ESR Bekijk bericht
            Ik hou ook wel van dat abstracte met die kleuren. In die zin, als het echt als abstract bedoeld was, was i misschien nog mooier zonder de sneeuw.
            Hij is "anders" zonder de sneeuw...
            Eén van de meest fascinerende plekken op IJsland. Fantastische overweldigende omgeving maar persoonlijk vind ik de vorige twee beter. Waarom, ja waarom ????? Voor een fotografische chaoot als ik een moeilijke vraag
            @Helen : ik ben misschien een muggenzifter maar die draad linksboven stoort me toch wat. Ik heb ook een paarse zweem in de toppen.
            Dit soort draden én een warden zijn er helaas nodig omdat deze foto nogmaals laat zien zien hoe verdraaid kwetsbaar dit soort omgeving is. Ik heb zelf een ambivalent gevoel met wat ik zelf zou doen met de jeep/wandelsporen.
            Heb je ook in de kraters rondgelopen ?
            Maar dit waren de foto's waarop ik zat te wachten

            Comment


            • #7
              Re: De Kraters van Laki III

              In vind deze de meerder van de reeks
              http://www.photo-patricske.be
              Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

              Comment

              Working...
              X