Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ter plaatse rust

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ter plaatse rust

    Een rustig plekje aan de rand van de Patio de los Arrayanesin het Alhambra te Granada.


    BD0337BE | Fujiholic | Bezoek mijn portfolio (en oudere) fotoblog en fujiblog

  • #2
    Re: Ter plaatse rust

    Mooie scherpte, wat is de reden dat deze drie mooie stoelen nietin het midden van de foto staan?
    http://www.photo-patricske.be
    Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

    Comment


    • #3
      Re: Ter plaatse rust

      Logische vraag, Patric: links, net buiten beeld, stond een lelijke standaard van een spotlight

      De stoelen zelf staan ook niet netjes opgelijnd t.o.v. het motief op de muur. En op een UNESCO Werelderfgoed-site mag je niet zomaar een en ander verschuiven...

      Ik heb nog gekeken om de foto rechts bij te snijden, en ze dus minder rechthoekig te maken. Maar dat leverde mij geen mooi alternatief op.

      Trouwens: naar mijn gevoel zoek je ofwel een (haast perfecte) symmetrie, ofwel blijf je ervan weg. De kerk mag ook wel eens weg van het midden staan!
      BD0337BE | Fujiholic | Bezoek mijn portfolio (en oudere) fotoblog en fujiblog

      Comment


      • #4
        Re: Ter plaatse rust

        Bedankt, inderdaad alles moet niet altijd perfect in symmetrie zijn.
        http://www.photo-patricske.be
        Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

        Comment


        • #5
          Re: Ter plaatse rust

          mooi van kleuren, scherpte en compo
          locatie me bekend heb er ook zo eentje met mijn ventje in één van deze stoelen
          groetjes Ingrid

          Comment


          • #6
            Re: Ter plaatse rust

            mooie kleuren hier
            groetjes
            hilde

            Comment


            • #7
              Re: Ter plaatse rust

              Een fijne opmerkelijke foto. Een foto die duizend woorden kan vervangen. Eenvoudig ? Niet als je de inhoud gaat bepalen en ik ben dan zo één van die snullen die dat doet
              Goed gezien en verteld
              Kunst is genieten - genieten is een kunst !

              Comment

              Working...
              X