Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Verwarmen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Verwarmen








    Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

  • #2
    Re: Verwarmen

    Hiha! Ik heb zo eens lelijk mijn hand verbrand. Jakkes, voel het weer nu.

    Schoon met dat licht op de palmen!
    Touch the Earth...Gently
    www.passionsenfrance.com

    Comment


    • #3
      Re: Verwarmen

      leuk gedaan hoor,en erg orgineel leuk gevonden toppie..maar ik zie dat het in ps is bewerkt..de lamp is er later over het orginele lichtje heen gezet.
      aan de randjes van de fitting is dat heel duidelijk te zien..denk dat de lamp later ook wit is gemaakt.
      ik denk als je dat nog wat beter bewerkt dat je nog een mooiere hebt.

      grt Ingrid,
      Niet geschoten is altijd mis!

      Comment


      • #4
        Re: Verwarmen

        Oorspronkelijk geplaatst door braxsata Bekijk bericht
        leuk gedaan hoor,en erg orgineel leuk gevonden toppie..maar ik zie dat het in ps is bewerkt..de lamp is er later over het orginele lichtje heen gezet.
        aan de randjes van de fitting is dat heel duidelijk te zien..denk dat de lamp later ook wit is gemaakt.
        ik denk als je dat nog wat beter bewerkt dat je nog een mooiere hebt.

        grt Ingrid,
        Ik denk dat het een foto is die in één keer is genomen, erger nog ik ben er zeker van. Dus hou maar op met je veronderstellingen, want er klopt helemaal niets van. Maar als je dingen ziet die er niet zijn moet je misschien eens eens afspraak maken met ...... want dan is er iets fout. Maar ik laat je graag in je wijsheid.
        Voor de kleuren versie KLIK
        Last edited by HEYLO; 13 maart 2013, 20:46.
        Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

        Comment


        • #5
          Re: Verwarmen

          Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk bericht
          Ik denk dat het een foto is die in één keer is genomen, erger nog ik ben er zeker van. Dus hou maar op met je veronderstellingen, want er klopt helemaal niets van. Maar als je dingen ziet die er niet zijn moet je misschien eens eens afspraak maken met ...... want dan is er iets fout. Maar ik laat je graag in je wijsheid.
          Voor de kleuren versie KLIK
          Amai, wat een vriendelijke reactie zeg ... .

          Mooie foto, dat wel :P.
          Last edited by TimberWolf; 13 maart 2013, 17:23.
          Nikon D800 + MBD12 | Nikon D7000 + MBD11 | Nikon 14mm to 400mm | ...

          Comment


          • #6
            Re: Verwarmen

            Meneer heeft last van een kort lontje!..maar goed aan de felle reactie blijkt dat het niet de waarheid is.
            Maar als jij dacht dat het een aanval was op je foto had je het goed mis.
            als je goed hebt gelezen,vind ik de foto,leuk gedaan hoor,en erg orgineel leuk gevonden toppie,
            dus wie moet zig nou een afspraak maken bij de ........er zit bij jou duidelijk iets meer fout!
            Niet geschoten is altijd mis!

            Comment


            • #7
              Re: Verwarmen

              Oorspronkelijk geplaatst door braxsata Bekijk bericht
              Meneer heeft last van een kort lontje!..maar goed aan de felle reactie blijkt dat het niet de waarheid is.
              Maar als jij dacht dat het een aanval was op je foto had je het goed mis.
              als je goed hebt gelezen,vind ik de foto,leuk gedaan hoor,en erg orgineel leuk gevonden toppie,
              dus wie moet zig nou een afspraak maken bij de ........er zit bij jou duidelijk iets meer fout!
              Het enige spijtige aan geschreven taal is dat je er geen intonatie kan inleggen, anders zou mijn reactie heel anders overkomen. Maar wie het schoentje past, .....
              Voor mij een weet, voor jullie een raadsel.
              Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

              Comment


              • #8
                Re: Verwarmen

                Oorspronkelijk geplaatst door braxsata Bekijk bericht
                Meneer heeft last van een kort lontje!..
                Wat wil je bij deze temperaturen.
                Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

                Comment


                • #9
                  Re: Verwarmen

                  Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk bericht
                  Het enige spijtige aan geschreven taal is dat je er geen intonatie kan inleggen, anders zou mijn reactie heel anders overkomen. Maar wie het schoentje past, .....
                  Voor mij een weet, voor jullie een raadsel.
                  ik kan hier maar een ding op zeggen..je bent gewoon heel zielig,en dat is het laatste wat ik er nog op zeg!
                  Niet geschoten is altijd mis!

                  Comment


                  • #10
                    Re: Verwarmen

                    Oorspronkelijk geplaatst door braxsata Bekijk bericht
                    ik kan hier maar een ding op zeggen..je bent gewoon heel zielig,en dat is het laatste wat ik er nog op zeg!
                    Dat is in dank aanvaard. Zielig: arm, stakkerig, beklagenswaardig, deerniswekkend, treurig droevig, jammerlijk. Welke betekenis bedoel je?
                    Heb ondertussen eens nagekeken in welk clubje je zoal vertoeft hier op BD. Zielig, in de betekenis van beklagenswaardig.
                    Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Verwarmen

                      OT:

                      prachtige foto!
                      ik probeer...
                      mijn Fijsboecq en mijn flickr

                      Comment


                      • #12
                        Re: Verwarmen

                        Eens iets anders, creatief zeker en vast. Vind het wel origineel mooi
                        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                        Comment


                        • #13
                          Re: Verwarmen

                          knap, gedaan . Dan word ik wel benieuwd naar hoe dit gemaakt is
                          http://www.flickr.com/photos/rat_babysnake/

                          Comment


                          • #14
                            Re: Verwarmen

                            Michel, Raymond, Frans, bedankt voor jullie reacties.
                            Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Verwarmen

                              Heel goed gevonden . Heb me reeds suf zitten piekeren naar het hoe, maar nog niks gevonden.
                              Ik zou het proberen met zo'n klein staafvormig zaklampje tussen mijn vingers achter die lamp, maar ik weet niet of het zo is.
                              Maar Heylo kennende, je laat ons waarschijnlijk nog een tijdje sudderen voor je een tip van de sluier oplicht , en gelijk heb je.
                              En wat dat gekibbel betreft, ik maak daar korte metten mee, bij mij staat 'ze' ook reeds een hele tijd op mijn lijst .
                              Groetjes

                              Comment

                              Working...
                              X