Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sergio

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sergio



    Nikon D90 - 70-200VR - F2,8 - 1/125ste - ISO 800 - 70mm

  • #2
    Re: Sergio

    Mooi scherp en mooie kleuren misschien iets minder ruimte achter hem

    Comment


    • #3
      Re: Sergio

      Oorspronkelijk geplaatst door kawaracer Bekijk bericht
      Mooi scherp en mooie kleuren misschien iets minder ruimte achter hem
      Over de ruimte achter hem...
      Hij staat net uit het midden, meer naar links.
      De compositie wordt hier eigenlijk meer bepaald door de positie van de lichten dan door zijn opstelling.
      Croppen is voor mij enkel een optie, door er een smallere foto van te maken, en hier wijk ik toch niet graag af van het 2/3 formaat.

      Jammer dat er niet meer reacties op komen... ik was eigenlijk zelf best te tevreden over deze foto,
      zo tevreden, dat hij in groot formaat is afgedrukt.
      Het is misschien geen "typische" concertfoto, maar voor mij had hij toch wel net dat ietsje meer.

      Comment


      • #4
        Re: Sergio

        Bwoa de lichten mogen van mij er wel mee op.
        Misschien mocht de Serg iets meer in de spotlight door uw schaduw wat op te trekken (persoonlijke smaak)
        Ook zou ik de witbalans een beetje herstellen omdat em wat rood/geel is.
        Mooi scherp !

        Comment


        • #5
          Re: Sergio

          Oorspronkelijk geplaatst door epson777 Bekijk bericht
          Bwoa de lichten mogen van mij er wel mee op.
          Misschien mocht de Serg iets meer in de spotlight door uw schaduw wat op te trekken (persoonlijke smaak)
          Ook zou ik de witbalans een beetje herstellen omdat em wat rood/geel is.
          Mooi scherp !
          Merci voor de comment.

          Aan de witbalans wil ik hier niet prutsen. Ik heb de kleuren in beeld die er waren.
          Als je er mee gaat prutsen, komt trouwens de blauwe schijn op de huid als vuil blauw over,
          en verliest het blauw aan kracht.
          Wat het oplichten betreft... ik zie genoeg detail, en zo komt de aflijning door de spots m.i. krachtiger over.

          Comment


          • #6
            Re: Sergio

            Je kan ook je geel en oranje wat veradigen zodat je blauw mooi blijft

            Comment


            • #7
              Re: Sergio

              Ik ben de laatste tijd vooral 'aanwezig' sorry. Vind het een mooie foto, mooi standpunt en die lichten zijn echt tof erbij.
              facebook
              Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

              Comment


              • #8
                Re: Sergio

                Oorspronkelijk geplaatst door epson777 Bekijk bericht
                Je kan ook je geel en oranje wat verzadigen zodat je blauw mooi blijft
                Ik hou het liever bij een workflow van 30 seconden en een foto die is zoals ik de situatie zag en zoals ze was.

                Comment


                • #9
                  Re: Sergio

                  Knappe foto hoor. Ik zou ook fier zijn zou ik er zo eentje kunnen maken.
                  Over de oranje huid kan ik wel een beetje volgen.
                  Misschien kan je eens proberen om enkel het rood wat te temperen, geeft ook al een ander resultaat.
                  Groetjes,
                  Dominic

                  Comment

                  Working...
                  X