Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Powerplant IM

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Powerplant IM

    Eind deze week zin om de Powerplant IM in Charleroi te proberen binnen te geraken, maar liever niet alleen. Iemand zin om de stap mee te wagen?

  • #2
    Re: Powerplant IM

    Oorspronkelijk geplaatst door seppvd Bekijk bericht
    Eind deze week zin om de Powerplant IM in Charleroi te proberen binnen te geraken, maar liever niet alleen. Iemand zin om de stap mee te wagen?
    Let op voor de security met hun honden!!!

    Comment


    • #3
      Re: Powerplant IM

      mooie lokatie.
      voorproefje:

      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Powerplant IM

        Prachtige locatie,

        wanneer zou je juist gaan?
        It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

        Comment


        • #5
          Re: Powerplant IM

          Ik ben kandidaat. Ik ben al eens geweest maar een collega-urbexer was net eerder zo vriendelijk om 1. zijn auto te parkeren vlakbij de ingang. 2. het feit dat het een NL nummerplaat was sloot alle andere verbanden uit. 3. de bewuste deur van de binnenkant te sluiten zodat ze gerust hun gang konden gaan zonder andere pottenkijkers.
          Volgens ik heb vernomen is deze ingang intussen ook al gesloten, die security is natuurlijk ook niet van gisteren.
          Ik heb het meerdere malen meegemaakt dat mensen voor de ingang parkeren, een B-nummerplaat valt dan nog minst op, maar een NL of een D-plaat is even stom als een bord "hé iedereen, ik ben hier momenteel dingen aan het doen die niet deugen"
          Het intellectuele peil van de modale Urbexer gaat er in mijn persoonlijke visie niet echt op vooruit, integendeel. Vroeger moest je over de daken om in het Energia-museum binnen te geraken tot wanneer uit kwam dat het slot juist die halve cm speling had... Laat er vervolgens toch wel één of andere oen die deur open staan zeker

          Comment


          • #6
            Re: Powerplant IM

            Ha, ik dacht dat de buitenlanders meestal met een autocar kwamen.

            Comment


            • #7
              Re: Powerplant IM

              Een 2 tal jaar geleden ben'k die daar tegengekomen
              Toen we net niet binnen waren.

              Ben dus kandidaat om het opnieuw te proberen.
              Wanneer zou je willen gaan ??

              mvg.
              urbex site: www.videe.be
              Oorspronkelijk geplaatst door Porkypig2011 Bekijk bericht
              Let op voor de security met hun honden!!!
              Last edited by videe; 13 maart 2013, 14:43. Reden: tekst

              Comment


              • #8
                Re: Powerplant IM

                Ik wil het eigenlijk liever officieel doen ipv te urbexen, ik werk analoog 6x6 en heb m'n tijd nodig voor een beeld, kan honden dus wel missen als kiespijn. Ik heb informeel bij een vriend die bij electrabel werkt eens m'n licht opgestoken. Blijkt de plant nu net deze week verkocht en niet meer toegankelijk. Ik weet nog niet zeker of m'n trip doorgaat,. ik hou jullie op de hoogte, als zal het wel last minute zijn.

                Comment


                • #9
                  Re: Powerplant IM

                  Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
                  Vroeger moest je over de daken om in het Energia-museum binnen te geraken tot wanneer uit kwam dat het slot juist die halve cm speling had... Laat er vervolgens toch wel één of andere oen die deur open staan zeker
                  Het Energia-museum, ligt dat niet in Rusland ?

                  Comment


                  • #10
                    Re: Powerplant IM

                    Hij is normaal wel toegankelijk hoor maar neem alvast zo'n wit verfpakske mee ge zult het vandoen hebben
                    http://www.flickr.com/photos/86823466@N02/

                    Comment


                    • #11
                      Re: Powerplant IM

                      IM is makkelijk...

                      Het enige is dat de locatie bijna niks meer waard is...
                      Want onze beste vrienden die graag een centje bij verdienen (metaaldieven) hebben hun weg gevonden...
                      Dus maw veel kapot!
                      Ze zijn al opgemerkt want de weg die zij gebruikte is dichtgelast en ze hebben een camera geplaatst op de toegangsweg
                      (instagram foto's voor en na)


                      þú söngst til mín, svo hljótt... "ég þakka þér þá von sem þú gafst mér"
                      Freelance bedrijfsfotograaf
                      klikerdeklik hier voor mijn website!

                      Comment


                      • #12
                        Re: Powerplant IM

                        Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                        mooie lokatie.
                        voorproefje:

                        grt,bouk.
                        Wow knappe foto's
                        Last edited by TheCow; 3 april 2013, 16:19. Reden: fout

                        Comment


                        • #13
                          Re: Powerplant IM

                          Im is bijna niet toegankelijk.
                          Zijn er dit weekend nog geweest, en bijna gepakt door security + binnen zit het vol met ( illegale ) immigranten die geld vragen om binnen te komen.
                          Canon 6D mark ii / Canon 24-105 L f4 is usm / Canon EF 50mm f1.8 II / Manfrotto 190XproB ( statief )

                          Comment


                          • #14
                            Re: Powerplant IM

                            Oorspronkelijk geplaatst door sqaulid Bekijk bericht
                            Im is bijna niet toegankelijk.
                            Zijn er dit weekend nog geweest, en bijna gepakt door security + binnen zit het vol met ( illegale ) immigranten die geld vragen om binnen te komen.
                            Als ik het zo lees heb je meer last gehad van de immigranten dan van de security... goeie security
                            Nikon D7000 - Nikkor 18-105mm en 50mm F1.8 glaasje

                            Comment


                            • #15
                              Re: Powerplant IM

                              Oorspronkelijk geplaatst door sqaulid Bekijk bericht
                              Im is bijna niet toegankelijk.
                              Zijn er dit weekend nog geweest, en bijna gepakt door security + binnen zit het vol met ( illegale ) immigranten die geld vragen om binnen te komen.
                              Als ik het zo lees heb je meer last gehad van de immigranten dan van de security... goeie security
                              Nikon D7000 - Nikkor 18-105mm en 50mm F1.8 glaasje

                              Comment

                              Working...
                              X