Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Beparelde dominantie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Beparelde dominantie

    Plaatsing van de DoF niet helemaal zoals ik zou willen, maar als laatste van de springstaart reeks kan hij er misschien nog wel mee door.
    Hopelijk stilaan terug grotere insecten voor mijn lens.




    Grtz,
    Kurrrt

  • #2
    Re: Beparelde dominantie

    Jij bent de enige hier die deze 'lieverdjes' in beeld brengt.
    En zoals eerder gezegd; het gaat me nog steeds niet vervelen.
    Zoals je zelf zegt, speelt de dof hier een beetje in je nadeel, maar de pose (met die drupjes en de bg) is natuurlijk wel leuk.
    Ben benieuwd wat voor materiaal je gaat brengen als de grotere insecten wakker worden.
    Ik denk dat ik alvast fan ga zijn

    Comment


    • #3
      Re: Beparelde dominantie

      @Kohraya
      Het is omdat de druppels zo mooi over de buitenlijn er op staan dat ik hem toch gepost heb.
      Het minste zuchtje wind laat deze diertjes over het water bewegen en uit je zoekerbeeld verdwijnen. Hier draaide de onderste zijn poep nog mijn richting uit en daar ging mijn vooropgestelde plaatsing van de DoF...

      Nu Natuurfreak hier niet meer post ben ik inderdaad precies nog de enige die ze hier toont. Ook op andere fora zijn er verschillende mensen die een zwak hebben voor deze foto's.
      Zelf vind ik het al gauw wat veel van het zelfde, maar ik ben blij dat je er nog steeds van kan genieten
      Hopelijk kan ik die lijn doortrekken van zo gauw de andere beestjes weer actief worden.
      Thnx voor je reactie.

      Grtz,
      Kurt

      Comment


      • #4
        Re: Beparelde dominantie

        Je blijft me verbazen met je beelden Ben geïnspireerd door jou ook eens op zoek gegaan naar deze diertjes en ze uiteindelijk een keer in het echt gezien. daardoor nog meer respect voor je beelden gekregen.

        Comment


        • #5
          Re: Beparelde dominantie

          Oorspronkelijk geplaatst door antoinette Bekijk bericht
          Je blijft me verbazen met je beelden...
          yep...mij ook hoor.
          tis (al weer) een mooie.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Beparelde dominantie

            Oorspronkelijk geplaatst door Kurrrt Bekijk bericht
            @Kohraya

            Nu Natuurfreak hier niet meer post ben ik inderdaad precies nog de enige die ze hier toont. Ook op andere fora zijn er verschillende mensen die een zwak hebben voor deze foto's.
            Zelf vind ik het al gauw wat veel van het zelfde, maar ik ben blij dat je er nog steeds van kan genieten
            Hopelijk kan ik die lijn doortrekken van zo gauw de andere beestjes weer actief worden.
            Thnx voor je reactie.

            Grtz,
            Kurt
            moest ik die mp-e65 in mijn bezit hebben zouden ze ook wel mijn favorietjes zijn ,maar ik heb er geen
            een geluk voor jou ,je hebt hier weinig concurrentie met de springstaartjes en wij zijn blij dat er iemand is die deze unieke diertjes kan tonen
            ik vind het weer mooi gedaan ,wel idd beetje spijtig van die DOF ,we spreken hier wel over 10de milimeters he ! dus heel knap gedaan

            Comment


            • #7
              Re: Beparelde dominantie

              Oorspronkelijk geplaatst door antoinette Bekijk bericht
              Je blijft me verbazen met je beelden Ben geïnspireerd door jou ook eens op zoek gegaan naar deze diertjes en ze uiteindelijk een keer in het echt gezien. daardoor nog meer respect voor je beelden gekregen.
              Altijd leuk om lezen dat mensen interesse krijgen in diertjes waarvan je een foto plaatst. Er zijn er echt kleine bij hé

              Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
              moest ik die mp-e65 in mijn bezit hebben zouden ze ook wel mijn favorietjes zijn ,maar ik heb er geen
              een geluk voor jou ,je hebt hier weinig concurrentie met de springstaartjes en wij zijn blij dat er iemand is die deze unieke diertjes kan tonen
              ik vind het weer mooi gedaan ,wel idd beetje spijtig van die DOF ,we spreken hier wel over 10de milimeters he ! dus heel knap gedaan

              Liever wat concurrentie hoor Dus bij deze mag je jezelf een MP-E65mm aanschaffen

              Grtz,
              Kurt

              Comment


              • #8
                Re: Beparelde dominantie

                alweer knap gedaan, chapeau vr je werk
                groetjes Ingrid

                Comment


                • #9
                  Re: Beparelde dominantie

                  het blijven lievertjes om naar te kijken
                  voor mij mag je nog een poosje doorgaan hoor vervelen doen ze me nooit
                  Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                  Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

                  Comment


                  • #10
                    Re: Beparelde dominantie

                    Leuk om op deze manier te kunnen meegenieten van de allerkleinsten.

                    groetjes

                    moniq
                    groetjes, moniq (BD1321BE)

                    A picture paints a thousand words

                    Comment


                    • #11
                      Re: Beparelde dominantie

                      Ook weer héél mooi
                      die druppeltjes zijn prachtig
                      GROETJES ROSIE
                      Door te fotograferen ben ik anders gaan zien
                      panasonic DMC FZ200+DMW-LG 55

                      Comment


                      • #12
                        Re: Beparelde dominantie

                        Van mij hoef je ook nog lang niet te stoppen met deze prachtige diertjes, het verveelt me nog lang niet.
                        Erg mooi, en ja die druppeltjes....
                        Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                        MIJN WEBSITE

                        Comment


                        • #13
                          Re: Beparelde dominantie

                          Over hoe mooi hij is is alles al gezegd en daar sluit ik mij bij aan.
                          Groetjes Johan

                          Comment


                          • #14
                            Re: Beparelde dominantie

                            Een toppertje, prachtig

                            Comment


                            • #15
                              Re: Beparelde dominantie

                              Jammer dat de scherpte niet helemaal zit waar je wilde, maar het blijft toch een heel sterk totaalbeeld.

                              Groeten,
                              Eric

                              Comment

                              Working...
                              X