Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mini-SD Opaalkust, zaterdag 11 mei 2013

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Mini-SD Opaalkust, zaterdag 11 mei 2013

    Hallokes,

    Even een ballonnetje oplaten of er hier mensen zijn die interesse zouden hebben voor een mini-SD aan de Opaalkust en dit op zaterdag 11 mei 2013.
    Er zijn immers wel wat BD'ers die er vaker vertoeven en er maar op een goed uurtje vandaan wonen.
    Het lijkt me dan wel eens leuk om er samen een dagje uit van te maken, is hier interesse voor?

    Programma stippelen we later wel uit, er is immers keuze genoeg , van Cap Blanc Nez tot aan het fort van Ambleteuse.

    Grtjs,
    Edje C
    Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

  • #2
    Re: Mini-SD Opaalkust, zaterdag 11 mei 2013

    Ik ben alvast geinteresseerd en ik koppel er dan wel een weekendje aan vast.

    Groetjes

    Peter

    Comment


    • #3
      Re: Mini-SD Opaalkust, zaterdag 11 mei 2013

      Ik ben alvast geïnteresseerd en zou dat weekeinde al sowieso naar daar zijn getrokken. Het zal tevens ook de eerste keer zijn, dat ik meedoe...

      Groeten.

      Eugène.
      BD1766BE

      Comment


      • #4
        Re: Mini-SD Opaalkust, zaterdag 11 mei 2013

        Oorspronkelijk geplaatst door Heembeek Bekijk bericht
        Ik ben alvast geinteresseerd en ik koppel er dan wel een weekendje aan vast.

        Groetjes

        Peter
        Heb voorlopig al genoteerd dat ik de dag ervoor ter plaatse zal zin, tot de morgen erna.
        BD1766BE

        Comment


        • #5
          Re: Mini-SD Opaalkust, zaterdag 11 mei 2013

          Zelf ga ik van disdag tem zondag de Opaalkust afschuimen naar leuke plaatsjes en plaatjes, heb mijn uitvalsbasis centraal liggen in het binnenland, op 10 minuutjes rijden van de zee.
          Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

          Comment


          • #6
            Re: Mini-SD Opaalkust, zaterdag 11 mei 2013

            Ik hou dit in het oog, mogelijk maken we er ook een WE van.
            Groetjes,
            FilMar, Beeldbrouwer ;-)
            * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

            Comment


            • #7
              Re: Mini-SD Opaalkust, zaterdag 11 mei 2013

              Ik zal het pad vor jullie effenen,alleen zien dat ik het asfalt niet teveel kapot maak.
              Heel misschien blijf ik plakken tot zaterdag maar eigenlijk ga ik vrijdag terug naar Brasschaat.
              Misschien word het anders wel een wel heel lastige rit,zaterdagavond.

              mvg
              Fuji XT-5,Fujinon 16-80,Viltrox 23 F/1.4,fujinon 50-230
              schitterende maltwhisky op de kast

              Comment


              • #8
                Re: Mini-SD Opaalkust, zaterdag 11 mei 2013

                Ik heb hier ook interesse in!
                Facebook & http://www.nelemispelonphotography.be/

                Comment


                • #9
                  Re: Mini-SD Opaalkust, zaterdag 11 mei 2013

                  Ok, voldoende interesse voor mij om ermee aan de slag te gaan , zal weldra een topic lanceren in "Shooting Days".
                  De SD zal zeker doorgaan, ben er dan toch al de hele week en mijn hotel is reeds geboekt .

                  Tenzij de weergoden er die dag een joekel van een voorjaarsstorm of bakken regen naartoe brengen, dan wordt het een heel ander verhaal natuurlijk.
                  Heb dan wel een alternatief achter de hand, er zijn diverse musea in de buurt waar we makkelijk een dag mee gevuld krijgen.

                  Laten we er maar van uit gaan dat we dan van een mooie lentedag kunnen genieten en de weergoden ons goed gezind zullen zijn .
                  Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Mini-SD Opaalkust, zaterdag 11 mei 2013

                    Ben er nog nooit geweest,en zal er deze keer jammer genoeg ook niet kunnen zijn.........Nachtdienst
                    MVG. Hugo

                    Comment


                    • #11
                      Re: Mini-SD Opaalkust, zaterdag 11 mei 2013

                      Mij lijkt het wat....
                      Dus, jawel, en ik heb er indertijd verschillende studiereizen naar toe geleid enbegeleid. Een interessant gebied
                      https://www.fotospotter.be
                      Je suis content d’être heureux

                      Comment


                      • #12
                        Re: Mini-SD Opaalkust, zaterdag 11 mei 2013

                        Goch...zou ook wel willen gaan....maar de 16 de zijn we voor een weekje weg!
                        Zie wel....maar ik zal mijn best doen...heb er wel zin in!!!!

                        Gr Pascale
                        Eerlijkheid duurt het langst!!
                        Mijn website: http://www.degrafon.be/

                        Comment


                        • #13
                          Re: Mini-SD Opaalkust, zaterdag 11 mei 2013

                          Wij hebben beslist!
                          Wij komen met 2. We zullen er de vrijdagavond toekomen met de caravan en blijven daar tot zondag!
                          De camping is maar 1km van Cap Blanc Nez.
                          Hopelijk zal het weer meevallen want in november zijn we daar 4 dgn geweest en hebben bijna elke dag regen gehad!

                          Gr pascale
                          Eerlijkheid duurt het langst!!
                          Mijn website: http://www.degrafon.be/

                          Comment


                          • #14
                            Re: Mini-SD Opaalkust, zaterdag 11 mei 2013

                            Ik heb ook wel interesse om mee te gaan . Het is wel een heel eind vanaf mijn thuis en misschien blijf ik ook wel ergens overnachten om er 2 daagjes van te maken .
                            Iemand tips voor een overnachting in de buurt ?
                            Groetjes
                            Luc
                            Nikon D700 & D4 met redelijk wat glaswerk in de tas + Panasonic Lumix FZ 150

                            Comment


                            • #15
                              Re: Mini-SD Opaalkust, zaterdag 11 mei 2013

                              Oorspronkelijk geplaatst door lucske_40 Bekijk bericht
                              Ik heb ook wel interesse om mee te gaan . Het is wel een heel eind vanaf mijn thuis en misschien blijf ik ook wel ergens overnachten om er 2 daagjes van te maken .
                              Iemand tips voor een overnachting in de buurt ?
                              Groetjes
                              Luc
                              Ik ben ook nog opzoek,......

                              Mvg
                              Fuji XT-5,Fujinon 16-80,Viltrox 23 F/1.4,fujinon 50-230
                              schitterende maltwhisky op de kast

                              Comment

                              Working...
                              X