Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

misschien afgezaagd????

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • misschien afgezaagd????

    hoe goed , of slecht is de 28-135 is van canon, ik heb nu nog 28-90 usm kitlens tussen 15-30 sig.en 100-400IS canon ,deze laatste is erg goed en draagbaar.

  • #2
    ik heb deze lens en ben er best tevreden over.
    autofocus is snel, IS doet zijn werk goed, plaatjes op 28mm zijn niet beestachtig scherp, zeker niet wijd open, eens f8 een stuk scherper maar nog niet superscherp (niet echt een vereiste op 28mm) eens over de 80mm wordt de lens scherper, zeker als je ze dan gebruikt op f8 heb je echt een goed scherp ding in je handen en f8 gebruiken is meestal geen enkel probleem vanwege de IS.

    Is betrekkelijk goed gebouwd (geen metal body wel) maar heel vlotte zoom en focusring, ook nette afwerking.

    Voor de rest : goed contrast, realistische kleurweergave en gebruikt 72mm filters
    visit my website : http://www.freewallpapersite.com

    Comment


    • #3
      Originally posted by koarlewie
      hoe goed , of slecht is de 28-135 is van canon, ik heb nu nog 28-90 usm kitlens tussen 15-30 sig.en 100-400IS canon ,deze laatste is erg goed en draagbaar.
      Heb de 28-135 IS en ben er heel tevreden over.
      Ik onderschrijf wat fredericom zegt...
      http://www.digifotofreak.nl

      Comment


      • #4

        Ik heb de Canon 28 - 135 gehad en was er zeer tevreden over. Ik heb eigenlijk spijt dat ik hem weg gedaan heb om een Sigma 28 - 70/2.8 te kopen.

        Comment


        • #5
          ik heb ook de 28-135 en behoorlijk tevreden over. Als standaardlens zit die eignelijk +/- 60% van de tijd op de cam. Ik gebruik die bijna altijd op Av op f8.0 om dehet scherpste resultaat te hebben.
          Weegt niet teveel, degelijk afgewerkt en de IS is hier een zeker pluspunt...
          Canon 10D, glass, flashes & extra's
          Fuji S602Z & extra's
          www.CooMa.be BD0176BE

          Comment


          • #6
            bedankt voor info,misschien is de tamron 28-75 uiteindelijk toch de betere keuze.

            Comment


            • #7
              Originally posted by koarlewie
              bedankt voor info,misschien is de tamron 28-75 uiteindelijk toch de betere keuze.
              hier snap ik geen b*l van
              --
              Play Drakensang - a free online mmorpg

              Comment

              Working...
              X