Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

23 maart 2013 - Laat het creatieve beest in je los! - Antwerpen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 23 maart 2013 - Laat het creatieve beest in je los! - Antwerpen

    Zin in een kunstopleiding fotografie?

    Kom dan eens een kijkje nemen op onze opendeurdag!

    Wanneer? :

    Zaterdag 23 maart 2013 van 09:00u tot 17:00u
    Blindenstraat 35, 2000 Antwerpen

    Tot dan.

    Last edited by Den; 19 maart 2013, 15:08.

  • #2
    Re: Laat het creatieve beest in je los!

    [MOD]Geen datum, geen plaats, te grote foto achter een niet werkende link - ik wacht op 'Den' om dit op te lossen. Daarna mag het bericht terug naar 'Waarheen vandaag'.
    Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

    Comment


    • #3
      Re: Laat het creatieve beest in je los!

      Moderator Note: Nu... ik geef je gelijk, collega, dat datum en plaats enkel vermeld staan op een jpg, die zo groot was dat ik 'm achter een linkje moest plaatsen. Maar dat linkje zou wel moeten werken, enfin, bij mij toch, gisteren en ook vandaag.
      We wachten op Den.
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

      Comment


      • #4
        Re: Laat het creatieve beest in je los!

        Beste,

        De post "Laat het creatieve beest in je los" is aangepast.
        De link werkte bij mij wel en volgens moderator LesC ook....dus dat begreep ik niet goed.
        Ik had graag nog "23 maart ..." mee in de titel van de post verwerkt maar als gebruiker kan ik daar blijkbaar niet aan...

        Als er nog iet niet i.o. is dan hoor ik het wel.

        Met vriendelijke groeten,

        Den

        Comment


        • #5
          Re: Laat het creatieve beest in je los! 23 maart 2013

          Moderator Note: Foto is nu op maat en (soms) zichtbaar. Moeilijk te verklaren. Titel (kun je in principe zelf aanpassen) ook aangepast. Ik verplaats opnieuw van Test naar Waarheen.
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

          Comment

          Working...
          X