Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het blauwe uur

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Het blauwe uur


    Graag jullie mening aub.
    Groeten van een complete beginner

  • #2
    Re: Het blauwe uur

    het beeld wordt een beetje te veel beheerst door de takken op de voorgrond. de schoonheid van de lucht gaan verloren

    Comment


    • #3
      Re: Het blauwe uur

      Oorspronkelijk geplaatst door Loeky Bekijk bericht
      het beeld wordt een beetje te veel beheerst door de takken op de voorgrond. de schoonheid van de lucht gaan verloren
      Neem dus een andere standpunt in of loop een stukje door tot je een mooie opening ziet.

      Comment


      • #4
        Re: Het blauwe uur

        Oorspronkelijk geplaatst door Loeky Bekijk bericht
        het beeld wordt een beetje te veel beheerst door de takken op de voorgrond. de schoonheid van de lucht gaan verloren
        mee eens, al vind ik het gebruik van de flits hier wel goed gevonden.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Het blauwe uur

          Heel mooie kleuren, inderdaad wat veel takken, enne.....mijin ogen doen een beetje pijn van die rafelige/wazige rand (wat trachtte je daarmee te bereiken ?)
          Groetjes

          Comment


          • #6
            Re: Het blauwe uur

            Knappe kleuren maar iets te druk door de overheersende takken .
            Wel een knappe poging en blijven posten en fotograferen
            Groetjes
            Luc
            Nikon D700 & D4 met redelijk wat glaswerk in de tas + Panasonic Lumix FZ 150

            Comment


            • #7
              Re: Het blauwe uur

              Bedankt voor jullie reacties!

              Comment


              • #8
                Re: Het blauwe uur

                Mooie kleuren ! mooi landschap maar zoals hierboven gezegd de takken overheersen inderdaad te veel zodat het beeld niet meer zo interessant is, doe deze eens opnieuw met minder takken op de voorgrond en je hebt een prachtplaat !
                www.wndrlnd.be
                A world full of graphic and webdesign

                Comment


                • #9
                  Re: Het blauwe uur

                  Wat mij betreft is dit een geslaagde plaat. Die takken zorgen voor een meer abstract geheel en gedurft beeld. Zonder die takken krijg je een braaf beeld van een zonsondergang zoals er ontelbare zijn, wat het voor mij ook veel minder interessant zou maken. Maar dat zijn persoonlijke voorkeuren uiteraard.
                  “Your first 10,000 photographs are your worst.” ― Henri Cartier-Bresson

                  Canon EOS 5D MKII -- Canon EOS 500D -- Canon 24-70 f/2.8 -- Canon 18-55 f/3.5-5.6 -- Canon 50mm f/1.8 -- Canon 70-200 IS f/2.8 -- Tokina 11-16 f/2.8

                  Comment


                  • #10
                    Re: Het blauwe uur

                    Ik vind in dit geval de takken in de voorgrond ook een meerwaarde hebben. En zeker omdat je je flash hebt gebruikt om ze op te lichten.

                    Het moeten niet altijd open vlaktes zijn waar een mooie zonsondergang wordt getoond. Zonder te experimenteren, zou iedereen altijd dezelfde foto's blijven maken!

                    Van mij krijg je zeker een voor deze foto.
                    Mvg,
                    Rudy Mas
                    Nikon D5100/D7200 - Website: http://www.rmfoto.be/

                    Comment


                    • #11
                      Re: Het blauwe uur

                      Ik zie me daar zitten, zo tussen die takken verscholen, genieten van het blauwe uurtje!
                      Mooi!
                      Touch the Earth...Gently
                      www.passionsenfrance.com

                      Comment


                      • #12
                        Re: Het blauwe uur

                        De takken storen me in deze plaat geenszins, ze maken er een levendig en warm geheel van en de informatie in de foto blijft duidelijk zichtbaar. Mooie opname, doe zo verder zoals Lucske je aanmoedigt
                        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                        Comment

                        Working...
                        X