Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Watte??

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Watte??

    Afgelopen zondag plaatjes gaan schieten tijdens de hondentraining.
    Onderstaand is onze trainer die niet geposeerd heeft.

    Alvast bedankt voor jullie reacties.

    Iso 400
    1.125
    f/8

    Nikon D7000 en wat bijbehorend glaswerk.

  • #2
    Re: Watte??

    Belichting en tinten vind ik goed.
    Moeilijk hoor, met een bril... volgende keer fotograferen als hij een beetje naar omlaag kijkt,
    heb je die spiegeling in de bril niet.
    Ik vind ook naar compositie toe dat hij een beetje in de foto "gepropt" zit.
    Let ook steeds op je achtergrond... die wagen staat er echt te veel.
    Ik zag hem liever tussen andere mensen staan, of afgezonderd.

    Comment


    • #3
      Re: Watte??

      Dank je vedeka, daar kan ik al een heel einde weg mee.
      Nikon D7000 en wat bijbehorend glaswerk.

      Comment


      • #4
        Re: Watte??

        Misschien was het wel beter geweest om het portret wat ruimer te nemen ? Op die manier kon je er misschien voor gezorgd hebben dat we duidelijk konden zien dat meneer hondentrainer is ? Nu kan hij van alles zijn en doen.
        Misschien bij de volgende training toch eventjes wat van zijn tijd vragen en hem eens te midden van wat honden zetten ? Denk dat je vele kanten met deze man zou uitkunnen.
        groeten,
        deka
        There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

        Comment


        • #5
          Re: Watte??

          @Deka

          Ik neem je ideeën mee, maar ik vrees dat ie niet zal gaan poseren, tenzij met een trapist erbij...
          Nikon D7000 en wat bijbehorend glaswerk.

          Comment


          • #6
            Re: Watte??

            Oorspronkelijk geplaatst door Chauffeur Bekijk bericht
            @Deka

            Ik neem je ideeën mee, maar ik vrees dat ie niet zal gaan poseren, tenzij met een trapist erbij...
            Wel, als die trappist verbonden is met deze man, doe dit dan maar .... Je kan misschien wel een heel mooi beeld op die manier maken. Zorg er wel voor, als je echt een portret van deze man wil, dat je er voldoende tijd voor neemt.
            Een portret maak je niet zomaar door één keer op het knopje te drukken. Maak tijd met de man, babbel een beetje, bv over zijn passie voor honden of iets dergelijks .... Eenmaal dat hij ondervindt dat je naar zijn verhaal wil luisteren zal hij misschien naar jou vraag luisteren om eens te poseren;
            Succes.
            deka
            There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

            Comment

            Working...
            X