Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rvs

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Rvs

    Indien niet, dan zou het roesten.....


    Groetjes

  • #2
    Re: Rvs

    vind hier het water erg mooi.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Rvs

      Ofwel plaats je hier beter geen foto kort na de bekendmaking van de alom geroemde HOF, want de stortvloed aan gelukwensen druk gedurende een paar dagen al de rest naar beneden, ofwel geef je je eigen foto een schop onder de kont, zoals ik nu doe en ga blijven doen. Als die mogelijkheid ons geboden wordt zouden we maar al te dom zijn er geen gebruik van te maken . Op die manier leer ik toch regelmatig wat bij hier.
      Groetjes

      Comment


      • #4
        Re: Rvs

        Afschaffen die HoF.
        Van waardering geniet ik.
        Van kritiek leer ik.

        Comment


        • #5
          Re: Rvs

          Ja Djivan,
          beleefdheidshalve antwoord je naar de mensen. Zou dat naar jou toe ook doen hoor. Maar....neen, wil niet zeggen dat je vergeten zou zijn
          Trouwens...eigen schuld, je moet maar je stof af doen en een trapladder meenemen

          Maar...over de foto:
          Heel mooi belicht, mooie kleuren, zoals Bouk aanhaalt voor het kleur van het water.
          En dan de hamvraag...wat is de bedoeling van deze trap...of, waar gaat hij naar toe?

          Groetjes
          Marc
          Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

          Comment


          • #6
            Re: Rvs

            Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk bericht
            Afschaffen die HoF.
            Dan verkopen ze die XXX-tal boeken niet meer begin volgend jaar.....
            Er moet een bepaalde oplage gehaald worden om tot een aanvaardbare prijs te komen hé .
            Groetjes

            Comment


            • #7
              Re: Rvs

              Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
              Dan verkopen ze die XXX-tal boeken niet meer begin volgend jaar.....
              Er moet een bepaalde oplage gehaald worden om tot een aanvaardbare prijs te komen hé .
              Groetjes
              Zijn die niet afgeschaft dan ?

              Marc
              Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

              Comment


              • #8
                Re: Rvs

                Mooi licht en mooie kleuren, de trap staat goed in het water, maar voor mij is het het water hier die de foto maakt
                Renée

                Comment


                • #9
                  Re: Rvs

                  Oorspronkelijk geplaatst door Brombeer Bekijk bericht
                  Zijn die niet afgeschaft dan ?

                  Marc
                  Na mijn weten zijn ze ook afgeschaft Djivan

                  Comment


                  • #10
                    Re: Rvs

                    Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                    Ofwel plaats je hier beter geen foto kort na de bekendmaking van de alom geroemde HOF, want de stortvloed aan gelukwensen druk gedurende een paar dagen al de rest naar beneden, ofwel geef je je eigen foto een schop onder de kont, zoals ik nu doe en ga blijven doen. Als die mogelijkheid ons geboden wordt zouden we maar al te dom zijn er geen gebruik van te maken . Op die manier leer ik toch regelmatig wat bij hier.
                    Groetjes
                    Misschien kunnen ze een andere topic openen waar je die personen kunt feliciteren.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Rvs

                      Oorspronkelijk geplaatst door jessey Bekijk bericht
                      Misschien kunnen ze een andere topic openen waar je die personen kunt feliciteren.
                      Ik ga nu toch maar eens Engels gebruiken, omdat ik de juiste worden in het Nederlands niet onmiddellijk kan vinden.
                      'Die hards' en 'leaders of the pack' kan je niet zomaar op andere ideeën brengen hoor.
                      Dat is zo een beetje als in het leger (sorry hoor noenkelMi), als je een streep meer hebt als een ander, dan sta je op je strepen, en dan moet de rest slaafs volgen..... (ik ben in het leger geweest voor de twijfelaars, en heb ook daar verschillende dagen 'koekjes' gekregen omdat ik mijn ongezouten mening verkondigde, maar het kon me geen lap schelen.... ik had het toch maar gezegd hé).
                      Groetjes
                      Last edited by Guest17; 8 maart 2013, 00:08.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Rvs

                        Mooi beeld.

                        Zou dat geen duikerstrap zijn ? Die mogen immers natte voeten krijgen.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Rvs

                          Zou kunnen Loeky, heb zo ver niet gedacht.
                          Maar Djivan is daar geweest hij kan het weten.

                          Groetjes
                          Marc
                          Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

                          Comment


                          • #14
                            Re: Rvs

                            Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                            Ofwel plaats je hier beter geen foto kort na de bekendmaking van de alom geroemde HOF, want de stortvloed aan gelukwensen druk gedurende een paar dagen al de rest naar beneden, ofwel geef je je eigen foto een schop onder de kont, zoals ik nu doe en ga blijven doen. Als die mogelijkheid ons geboden wordt zouden we maar al te dom zijn er geen gebruik van te maken . Op die manier leer ik toch regelmatig wat bij hier.
                            Groetjes
                            Nee Djivan,

                            Je hebt het echt helemaal mis.
                            Zelfs als er in één week 4 Beginnershoekfoto's worden bevorderd tot hoger
                            zaligheid en een stortvloed aan gatlikkerij, dan zal je daardoor niet meer
                            dan 4 plaatsen zakken.

                            Er is dus een andere oorzaak.
                            Van waardering geniet ik.
                            Van kritiek leer ik.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Rvs

                              Ik vind het water heel naturel!

                              en of topic
                              missch kunnen de tegenstanders vd Hof melden dat ze er zelf(moest daar kans toe bestaan) nooit in willen, zoiets gelijk al dan niet doneren van organen! En anders moeten deze tegenstanders de zon in andemans ogen ook laten schijnen.Ere wie ere toekomt of leven en laten leven
                              vriendelijke groeten, Sien

                              Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

                              Comment

                              Working...
                              X