Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Daguitstap met beginnende fotografen. Waarheen?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Daguitstap met beginnende fotografen. Waarheen?

    Ben zo een beetje aan het kijken en eventueel plannen aan het maken om met een groepje studenten (waaronder ook ik) de provincies te ontdekken. Liefst Oost-Vlaanderen en Brabant.
    Welke bezienswaardigheden kunnen we best eerst doen? Welke zijn de steden (of andere plaatsen) die je zeker niet mag laten liggen. Oké fotografie kan je overal doen, maar ben wel op zoek naar een uitschieter. Kan uiteraard vanalles zijn.
    Natuur, kastelen, parken, loodsen, haventjes, steden,...
    Had al de Marollen en het Fort van Breendonk in gedachten waaronder de Marollen redelijk concreet kan worden.

    Graag jullie meningen,

    Groet
    Runnerken
    Running is a way of living..

  • #2
    Re: Daguitstap met beginnende fotografen. Waarheen?

    Oorspronkelijk geplaatst door Runnerken Bekijk bericht
    Ben zo een beetje aan het kijken en eventueel plannen aan het maken om met een groepje studenten (waaronder ook ik) de provincies te ontdekken. Liefst Oost-Vlaanderen en Brabant.
    Welke bezienswaardigheden kunnen we best eerst doen? Welke zijn de steden (of andere plaatsen) die je zeker niet mag laten liggen. Oké fotografie kan je overal doen, maar ben wel op zoek naar een uitschieter. Kan uiteraard vanalles zijn.
    Natuur, kastelen, parken, loodsen, haventjes, steden,...
    Had al de Marollen en het Fort van Breendonk in gedachten waaronder de Marollen redelijk concreet kan worden.

    Graag jullie meningen,

    Groet
    Runnerken
    ---
    Breendonk en de Marollen lijken me goeie locaties.

    Leuven is als stad heel goed doenbaar - Stadhuis, grote markt, oude markt, mechelsestraat, klein begijnhof, groot begijnhof, stationsbuurt, met dan ook nog een stukje heverlee (bos, kasteel, stukje langs de dijle) - abdij van vlierbeek - en de abdij van 't park. Vermoedelijk is dat zelfs meer dan één dag werk. Het is wel niet zo erg als Gent of Brugge.

    Comment

    Working...
    X