Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Urbexlocaties gezocht!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Urbexlocaties gezocht!

    Hallo iedereen
    Ik ben op zoek naar Urbex locaties. Kan iemand mij hierbij helpen?
    Groetjes,
    Floris

  • #2
    Re: Urbexlocaties gezocht!

    floriss dit is een zeer gesloten wereld binnen de fotografie wereld en er zullen er niet veel geneigd zijn hun locaties bloot te geven ,
    en dit omwille van verschillende redenen .

    Maar google is hierbij je echte beste vriend .

    Mvg
    Ardesign
    Nikon D90 en Nikon D200 met flasch en natuurlijk paar lenskens en veel te zware rugzak .

    Comment


    • #3
      Re: Urbexlocaties gezocht!

      Inderdaad, maar via google wil ook niemand zijn locaties prijsgeven, dus probeer ik het maar via een forum.
      Stuur dan gewoon een privebericht, zodat niet iedereen het ziet?
      Ik kan je zelfs een paar locaties geven in ruil voor nieuwe..
      Hoe moet ik urbex beoefenen als niemand mij locaties wilt geven?
      Groetjes,
      Floris

      Comment


      • #4
        Re: Urbexlocaties gezocht!

        locaties geven... dat is een goeie!

        locaties zoek je, daarmee dat Ardesign je naar google verwijst.
        Ook google earth, google street view kunnen goed helpen!

        Comment


        • #5
          Re: Urbexlocaties gezocht!

          Oorspronkelijk geplaatst door Floriss Bekijk bericht
          Hallo iedereen
          Ik ben op zoek naar Urbex locaties. Kan iemand mij hierbij helpen?
          Groetjes,
          Floris
          heb je hier op het forum al gezocht?? Gewoon "urbex" ingeven bij zoeken en ...... dan vind je ook geen locaties, wel locaties die al bij iedereen bekend zijn, of al afgebroken, opgeruimd of gevaarlijk vervallen zijn.
          Canon 60D, Canon Rebel XT,wat geslepen glas, een driepikkel en een hoop dromen....

          Comment


          • #6
            Re: Urbexlocaties gezocht!

            Ja hoe moet ik dan als beginnen fotograaf urbex locaties vinden als niemand ze wilt geven? Moet ik er voor betalen ofzo?

            Comment


            • #7
              Re: Urbexlocaties gezocht!

              Oorspronkelijk geplaatst door Floriss Bekijk bericht
              Ja hoe moet ik dan als beginnen fotograaf urbex locaties vinden als niemand ze wilt geven? Moet ik er voor betalen ofzo?
              Haha, te laat, een paar maanden geleden stond de hele urbexwereld op zijn kop omdat er iemand locaties te koop aanbood. Ik weet nog altijd niet als het een grap was, waar was of bedrog was.
              Je kon ze netjes kopen in pakketjes per land.

              Even serieus nu : het is idd moeilijk instappen in het urbexwereldje. Volgens mij zelfs nog moeilijker dan vroeger omdat er op een paar jaar tijd enorm veel locaties verdwenen of grondig afgesloten zijn. De nieuwe molens, RTT, tuileries du littoral en alles rond kapel ter beke, interbeton in Gent, Vuylsteke in Kortrijk en Roeselare, ter zee, Zechen H en XXL, villa De Winter, Schotte, HH3, weverij Callens, Chatillon, garage SOS, les soeurs rouges, Theresianenklooster, Valeureux, spookhuis van Sas Van Gent, ZONET... en ik kan zo nog een hele tijd doorgaan.
              @Floriss : als beginner maak je geen enkele kans dat iemand je locaties zal cadeau doen. Het ligt zelfs in binnen het milieu heel moeilijk.
              Maar omtrent je vraag : MoFoPictures geeft het juiste antwoord.

              Comment


              • #8
                Re: Urbexlocaties gezocht!

                Floriss

                Urbex is op toeval ook op een locatie terecht komen ,en geloof me maar echt je gaat de echte Urbex fotografen niet kunnen overhalen om mee te gaan laat staan hun locatie te krijgen ,
                zij willen hun locaties ook beschermen tegen ongewenste bezoekers ,ook hier moet je rekening houden met de arm der wet ,want in het kort gezegd je bevindt op dat ogenblik op privé eigendom van
                andere mensen je pleegt en inbreuk op privacy ,met het verlies van al je materiaal want dit nemen ze direct in beslag als ze je pakken plus de nodige miserie met het gerecht.

                Groetjes
                Ardesign
                Nikon D90 en Nikon D200 met flasch en natuurlijk paar lenskens en veel te zware rugzak .

                Comment

                Working...
                X