Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wisselgeld

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wisselgeld




    Exif:
    F2.8
    iso 200
    1/200 sec
    173 mm

  • #2
    Re: Wisselgeld

    Mooi zw, goed scherp.
    Ik twijfel een beetje of de linkse persoon eraf moet of niet?
    Groetjes,
    Dominic

    Comment


    • #3
      Re: Wisselgeld

      Oorspronkelijk geplaatst door zibro Bekijk bericht
      Mooi zw, goed scherp.
      Ik twijfel een beetje of de linkse persoon eraf moet of niet?
      Bedankt Dominic.
      De linkse persoon moest er zeker bij van mij.
      Mvg.

      Comment


      • #4
        Re: Wisselgeld

        wat een gehaast allemaal.
        mooi werk hoor.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Wisselgeld

          heel echt heel gewoon uit het leven gegrepen mooie compo Jean luc

          mvg jako
          Nikon D7200 NIKON AF-S 17-55 IF ED 2.8 , 50 1.8 Nikon AF-S VRII 70-300 F4.5 - 5.6

          jako

          Comment


          • #6
            Re: Wisselgeld

            Vind het wel mooi, maar heb de indruk de mensen in de BG met opzet vervaagd zijn? Is maar vraagje hoor...
            facebook
            Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

            Comment


            • #7
              Re: Wisselgeld

              Oorspronkelijk geplaatst door jill.tje Bekijk bericht
              Vind het wel mooi, maar heb de indruk de mensen in de BG met opzet vervaagd zijn? Is maar vraagje hoor...
              Nee hoor jill, heb ik niet gedaan.
              Mvg.

              Comment


              • #8
                Re: Wisselgeld

                De dame komt goed los van de BG
                mvg,
                Eddy
                Smaken verschillen

                Comment


                • #9
                  Re: Wisselgeld

                  Mooie straatfotografie
                  ...en mooi omgezet.

                  Groetjes
                  Marc
                  Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

                  Comment


                  • #10
                    Re: Wisselgeld

                    Bedankt voor jullie reacties.
                    Mvg.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Wisselgeld

                      Bekend beeld. Handje op en dan zit je weer met een aantal van die rosse
                      munten opgezadeld. En toch doen we het. Allemaal. Mooi straatwerk.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Wisselgeld

                        Toffe foto. Maar ik zou je iets willen vragen. Om te proberen pas te schieten als het geld valt. Ook al is het in beweging, geeft niet. Een fotograaf van jou slag kan daar denk ik er wel in slagen. Niet dat ik afbreuk aan deze foto, wil doen, bij het schilderen geldt de kunst van het weglaten, ook bij de fotografie zou dat moeten kunnen, denk ik. Maar het is gewoon voorstel tot een uitdaging. Ik zou eens zo'n foto willen zien. Zelf ben ik daar nog niet handig genoeg in. Ik bovendien, ben nogal verlegen en dan wordt ik ook supper onhandig, al is dat niet te zien, hier op het forum
                        Maar in werkelijkheid ben ik dat wel. Daarom doe ik weinig aan straatfotografie of portret.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Wisselgeld

                          Oorspronkelijk geplaatst door Loeky Bekijk bericht
                          Toffe foto. Maar ik zou je iets willen vragen. Om te proberen pas te schieten als het geld valt......
                          dat gebeurt toch niet als je iemand geld geeft.
                          grt,bouk.
                          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                          Comment


                          • #14
                            Re: Wisselgeld

                            dat dit uw ding is kan niemand ontkennen, knappe fotografie!!!
                            mvg Wilfried

                            7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

                            Comment


                            • #15
                              Re: Wisselgeld

                              Oorspronkelijk geplaatst door Loeky Bekijk bericht
                              Toffe foto. Maar ik zou je iets willen vragen. Om te proberen pas te schieten als het geld valt. Ook al is het in beweging, geeft niet. Een fotograaf van jou slag kan daar denk ik er wel in slagen. Niet dat ik afbreuk aan deze foto, wil doen, bij het schilderen geldt de kunst van het weglaten, ook bij de fotografie zou dat moeten kunnen, denk ik. Maar het is gewoon voorstel tot een uitdaging. Ik zou eens zo'n foto willen zien. Zelf ben ik daar nog niet handig genoeg in. Ik bovendien, ben nogal verlegen en dan wordt ik ook supper onhandig, al is dat niet te zien, hier op het forum
                              Maar in werkelijkheid ben ik dat wel. Daarom doe ik weinig aan straatfotografie of portret.
                              Ik zal er in de toekomst aan denken Loeky, wie weet...
                              Oorspronkelijk geplaatst door Frie01 Bekijk bericht
                              dat dit uw ding is kan niemand ontkennen, knappe fotografie!!!
                              Yep Wilfried, dit is iets wat ik zeer graag doe, maar ik probeer ook op andere vlakken vanalles uit. Ik wil mezelf niet beperken tot alleen straatfotografie.
                              Bedankt iedereen !
                              Mvg.

                              Comment

                              Working...
                              X