Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kroko 2

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kroko 2

    Ik plaats beide zodat jullie kunnen zien wat het als olieverf wordt. Ze worden allemaal in een portfolio gehouden. Mijn grootste zorg voor deze foto's was vooral te zorgen voor een aanvaardbare habitas en vooral effect creeëren, om het nadien als olieverf te bewerken.

    1. foto.


    2. verwerking tot ruwere olieverf


  • #2
    Re: Kroko 2

    Ik vindt het een leuke idee om je eigen foto`s te zien in olieverf.
    Ik zou alleen voor de kijkers links het blad ,twijgje

    Comment


    • #3
      Re: Kroko 2

      Het wordt een kort verhaal krokodillen stripverhaal, als alles goed zit. Ha, het werk flippen. Niet aan gedacht goede opmerking. Zal het meteen doen.

      Comment


      • #4
        Re: Kroko 2

        ik vind dat olieverfgedoe maar niks sorry
        dus voor mij de eerste
        al vind ik de hele foto wel te druk
        FLICKR PHOTOSTREAM
        Just try to comprehend that which you'll never comprehend

        Comment


        • #5
          Re: Kroko 2

          Ook niet mijn ding, de structuur laat het onderwerp verloren gaan.
          Photography is an art of observation.

          Comment


          • #6
            Re: Kroko 2

            Loeky,

            zoals Pixxel schrijft gaat het "effect" met een groot deel van de foto lopen. Daarom ook vind ik niet dat de bewerking er de nadruk op legt dat de foto van waaruit je vertrekt in vorig topic niet helemaal scherp is.
            Je eindbedoeling is primerend in deze net zoals eenieder voor zichzelf kan uitmaken of hij het geslaagd of niet geslaagd vind.

            Groetjes
            Marc
            Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

            Comment


            • #7
              Re: Kroko 2

              Ik wil ook zo een baby-kroko!!!
              Mooi, dat olieverf-effect. Ik hou er wel van.
              Touch the Earth...Gently
              www.passionsenfrance.com

              Comment


              • #8
                Re: Kroko 2

                @ Brombeer : tja, ik weet min of meer waarom ik deze bewerkingen maak. Maar of het geheel nu echt tof zal zijn zal ik pas weten als ik het geheel zie. De tekst heb ik al geschreven.
                Nu ik ben er eigenlijk niet erg voor om beiden te tonen omdat men te weinig het verschil maakt tussen foto en een creatief verwerkt iets. Bij schilderwerk is de kunst van het weglaten erg voornaam. Dus dat er bepaalde structuren wegvallen is normaal. Bij een foto kan dit niet. Je kan toch ook niet een ware koe vergelijken met een foto van die koe ?

                Comment


                • #9
                  Re: Kroko 2

                  zoals je al weet, niet mijn ding, ik hou wel van uw inzet!!!
                  mvg Wilfried

                  7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

                  Comment


                  • #10
                    Re: Kroko 2

                    ja Frie ik weet het en ik vind het niet erg. Van Gogh heeft ook heel zijn leven hard gewerkt en werd niet gewaardeerd, pas na zijn dood heeft hij bekendheid verworven. Niet dat ik wil zeggen dat ik een Van Gogh ben of dat mijn werk na mijn dood bekendheid zou verwerven, daar streef ik niet om, maar ik heb sympathie voor hem, hij deed gewoonweg wat hij graag deed en waarin hij geloofde.

                    Comment

                    Working...
                    X