Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

eerste test met de nieuwe Nerotrigger voor nikon

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • eerste test met de nieuwe Nerotrigger voor nikon

    ik heb me gisteren ook de nieuwe Nerotrigger met lcd schermbovenop gekocht en heb dus vandaag even een paar testfoto's ermee gemaakt ,
    moet zeggen de Nerotrigger laat zich gemakkelijk bedienen .
    Je moet wel bij de Nerotrigger je lenzen op manueel zetten en zo scherp stellen ,maar het leuke eraan vindt ik wel dat je ook op TTL ermee kan werken en op Commanderstand ,zodoende
    dat je meer flitsers kan laten afgaan .
    Mogelijkheden met Nerotrigger van instellingen
    Laser - Sound - Timelaps-HDR- DYV.

    hier even testfoto
    Nikon D90 en Nikon D200 met flasch en natuurlijk paar lenskens en veel te zware rugzak .

  • #2
    Re: eerste test met de nieuwe Nerotrigger voor nikon

    Moderator Note: Nu een testfoto... OK, maar het Testforum dient eigenlijk om te leren posten. Om commentaar te krijgen, verwijs ik je graag naar onze Fotohoek (en om crossposting te vermijden, wordt deze hier gesloten). Of als je liever een meer technische discussie aangaat over de trigger, dan kun je een dergelijke post bv ook in Algemeen maken.
    Deze topic wordt straks gesloten.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment

    Working...
    X