Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

proficiat moniq

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • proficiat moniq

    Van harte gefeliciteerd met je challenge overwinning moniq
    Na zo lange tijd afwezigheid in de challenge weer deelnemen en al direct met de overwinning gaan lopen top !!!!!
    Dit was ook een van mijn ideeën om uit te werken .

    Alsook nr 2 EdjeC en nr 3 tantine met jullie prachtige filmtitels die mooi uitgevoerd waren
    Ook de rest van de top 12 en alle deelnemers een dikke proficiat om deel te nemen aan deze challenge, het was een fijne challenge

    Nu op naar nieuw, en dat kan echt van alles zijn.
    Ben benieuwd van wat we allemaal te zien gaan krijgen
    Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
    Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

  • #2
    Re: proficiat moniq

    Ook van mij een dikke proficiat hé Monique

    het was niet alleen een "schot in de roos" maar het is nu "een schot in de shoot" geworden, misschien pakken ze de challenge-foto wel eens als cover

    Proficiat aan de top-3 maar zeker ook een proficiat aan alle deelnemers
    Wat mij opviel was dat deze keer elk beeld gemakkelijk in verband kon worden gebracht met het thema.

    Op nu naar iets nieuws
    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

    Comment


    • #3
      Re: proficiat moniq

      Ook een dikke proficiat aan iedereen die heeft meegedaan. Mijn foto was oorspronkelijk een zaag met drie tanden (SAW III) maar deze kwam teveel overeen met de orginele filmcover.
      In principe is elke foto die er gepost wordt nieuw vermits hij deze maand is gemaakt en nergens anders te zien.
      Nikon D750 + Nikon D800 + handgrip (2 batterijen), SB900, Lens Nikkor 14 - 24 2.8, Lens nikkor 24-70 2.8, nikkor 70-200 2.8, 50 mm 1.8 Nikon, Macro 60 mm, Jinbei flitset 500 w, Studio. Manfrottostatief.

      Comment


      • #4
        Re: proficiat moniq

        Van harte proficiat Moniq. Dit was meteen mijn favoriet!!! (ik had precies hetzelfde idee maar kon hier nergens verf/maku-up artikels krijgen in ons afgelegen gat)
        Touch the Earth...Gently
        www.passionsenfrance.com

        Comment


        • #5
          Re: proficiat moniq

          Oorspronkelijk geplaatst door dirkfotografie Bekijk bericht
          In principe is elke foto die er gepost wordt nieuw vermits hij deze maand is gemaakt en nergens anders te zien.
          Klopt ! daar had ik nog niet bij stilgestaan, bedankt voor de tip ... al hangt veel ook af van de interpretatie door het publiek hier hé
          Benieuwd wat er zoal uit de bus komt ...
          bedankt om te kijken of te reageren, frans !

          Comment


          • #6
            Re: proficiat moniq

            Dikke proficiat aan de topdrie ... ook mijne "favoriet" staat er tussen .
            The quickest way to make money at photography is to sell your camera

            Comment


            • #7
              Re: proficiat moniq

              Gefeliciteerd aan de winnaars en alle deelnemers aan deze extra boeiende challenge.

              Laat ons hopen op evenveel comments volgende maand!
              Echt een lente thema, nieuw? ik zie zo al de bloemetjes en de blaadjes ontluiken laat die zon maar komen!

              groet, Luc
              verlang niet tot morgen, geniet van vandaag...

              Comment


              • #8
                Re: proficiat moniq

                Awel Moniq...ne hele dikke proficiat met je overwinning...verdiend hoor....was eigenlijk mijn favoriet!!
                En is dat Les zijn hand?

                Ook ne dikke proficiat EdjeC ..wel heel origineel in beeld gebracht!!
                Gefeliciteerd ook aan alle andere deelnemers!

                Op naar NIEUW!!!
                Niet gemakkelijk....weinig inspiratie deze keer

                Gr Pascale
                Eerlijkheid duurt het langst!!
                Mijn website: http://www.degrafon.be/

                Comment


                • #9
                  Re: proficiat moniq

                  van harte proficiat aan de winaar ...mooi gedaan, was ook mijn favoriet
                  ook aan de twee runners up proficiat....
                  groetjes aline

                  Comment


                  • #10
                    Re: proficiat moniq

                    nen dikke proficiat moniq verdiende overwinning. Ik vond het wel een moeilijke deze maand en der was een grote verscheidenheid aan inzendingen waar der
                    toch geweldige vondsten bijzaten.Aan ieder ook dikke proficiat

                    Comment


                    • #11
                      Re: proficiat moniq


                      Dat was even schrikken deze morgen.
                      Na twee jaar eens terug meedoen en...winnen.
                      Dat had ik zelf nooit verwacht.

                      Iedereen bedankt voor de fijne reacties en felicitaties.
                      Dikke proficiat aan de top 5 en aan alle deelnemers.
                      Op naar de volgende...

                      Oorspronkelijk geplaatst door tantine Bekijk bericht
                      Awel Moniq...ne hele dikke proficiat met je overwinning...verdiend hoor....was eigenlijk mijn favoriet!!
                      En is dat Les zijn hand?
                      Ja tantinne, het is wel de hand van een man, maar mijn model wil liever anoniem blijven.
                      't Is er nl eentje met gouden handjes.

                      groetjes

                      moniq
                      groetjes, moniq (BD1321BE)

                      A picture paints a thousand words

                      Comment


                      • #12
                        Re: proficiat moniq

                        Van harte proficiat moniq met je eerste plaats , dat 0,1 puntje gun ik je van harte, zie het maar als een "welkom terug" cadeautje na je lange afwezigheid .
                        Verder ook proficiat aan alle deelnemers natuurlijk, er zaten wederom zéér leuke en creatieve inzendingen bij .
                        Nu op naar "nieuw", heb eigenlijk nog geen idee wat of hoe, zal alweer een verrassende challenge worden want haast alles is weer mogelijk in dit thema.
                        Succes iedereen.

                        Grtjs,
                        Edje C
                        Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

                        Comment


                        • #13
                          Re: proficiat moniq

                          Proficiat aan alle deelnemers!

                          Ik heb een aantal zeer leuke inzendingen gezien, die spontaan een glimlach op mijn gezicht toverden... Ik denk daarbij bv aan Soeur Sourire of The Titanic (maar er zijn er nog veel meer die ik echt leuk vond).
                          Ik heb vruchteloos gewacht op een koeienhoofd (Rundskop), een kleine vranke vlaskop (De Witte), een handvol Swarowski-kristallen (Diamonds are forever), een groepsportret van drie vrienden of vriendinnen (The Good, The Bad and The Ugly ) of zelfs een foto van Zaventem (Airport). Zo zie je maar: keuze genoeg om "Een filmtitel" weer te geven, maar te laat om nu nog als "tip" te gebruiken.

                          Ik ben ook zeer blij (trouwens, vandaag is het nog "complimenten"dag) met de complimenten die ik kreeg omwille van dit thema. We hebben de discussie in een ander draadje gevoerd, maar deze Challenge (een filmtitel) gaf alleszins aanleiding tot enige interactiviteit. Om welke titel ging het precies? Ik hoop dat alle titels uiteindelijk geraden zijn of tenminste meegedeeld. Omdat je niet meer in de Challenge zelf kunt reageren, kun je eventueel in dit draadje, of in dit subforum nog een en ander toelichten, indien nodig.
                          D'er was misschien wat minder ruimte (of aandacht) voor meer fotografisch commentaar of kritiek. Een filmtitel weergeven in beeld is één ding, het gemakkelijk of wat moeilijker laten raden is iets anders, maar uiteindelijk mag je niet vergeten dat het om de kwaliteit van de foto op zich gaat: de technische kwaliteiten, maar evenzeer het 'verhalend vermogen' van een foto.

                          Vergeet ook niet (en dit geldt voor de deelnemers aan de februari-Challenge), in de boven reeds gelinkte topic, vooral deze post te lezen, voor mijn part een zéér mooie kans om je foto in het buitenland nog een lang leven te bezorgen! Ik ga er alvast zelf wel op in.

                          En nu op naar de volgende: NIEUW. Zoals Dirk boven zegt: elke geposte foto in de nieuwe Challenge zal nieuw zijn, maar dan stel ik me de vraag, als "naïeve" kijker: "Doet DIT mij aan nieuw denken?" Ik ga alvast voorlopig zeker niet meer tips geven dan ik al gegeven heb, zowel in mijn keuzetopic, als in de inleiding tot de Challenge zelf (te vinden op de Challenge site).

                          Mochten er mensen zijn, die ook eens graag een thema zouden willen indienen, contacteer me gerust via PB. Ik heb thema's genoeg, maar weet niet altijd wat er bij jullie fotografen exact leeft. En jullie bepalen uiteindelijk uit een keuze van drie.

                          Alleszins succes met de nieuwe Challenge!
                          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                          Comment


                          • #14
                            Re: proficiat moniq

                            Proficiat Moniq
                            Ik moet eerlijk bekennen dat je niet tot mijn favorieten behoorde, die staan wat verder in het klassement....
                            Ik vond je foto een heel leuk idee binnen het thema maar als foto op zich niet zo boeiend.

                            Mijn eigen inzending was te vlug gemaakt en mist wat afwerking. Volgende keer beter... (en vroeger er aan beginnen)

                            Oorspronkelijk geplaatst door Edje C Bekijk bericht
                            Van harte proficiat moniq met je eerste plaats , dat 0,1 puntje gun ik je van harte
                            Om te kunnen/mogen winnen moet je natuurlijk wel eerst de regels volgen....
                            LesC doet zijn uiterste best (waarvoor dank) maar hij is ook maar een mens dus kan er al eens eentje door de validatiemazen glippen maar het is nog altijd eerst aan de inzender om er over te waken dat een inzending aan de challengeregels voldoet. En dus liefst zonder een kader....
                            Last edited by filipo; 2 maart 2013, 13:13.
                            Mijn fotowebsite : www.filover.be

                            Comment


                            • #15
                              Re: proficiat moniq

                              Dikke Proficiat Moniq
                              Ook aan de hele top 13
                              Ik vond dit een heel leuke Challenge
                              Hupsakee naar de volgende Nieuwe

                              Grts Maddy
                              zero

                              Comment

                              Working...
                              X