Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Verscholen....

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Verscholen....

    Met haar het bos in en heerlijk vond ze het verscholen achter het hoge gras

  • #2
    Re: Verscholen....

    Voor mij een mooie;
    De verzadiging is misschien ietsje te. Was het de bedoeling het gezicht onscherp te houden ?
    Photography is an art of observation.

    Comment


    • #3
      Re: Verscholen....

      Ik vind het spijtig dat zo'n mooi gezichtje weggestopt wordt achter dat gras, voor mij iets te veel vooral deze die diagonaal over haar neus lopen vind ik storend, de verzadiging mag ook een stapje terug voor mij.
      Renée

      Comment


      • #4
        Re: Verscholen....

        Leuk, mij stoort dat gras niet, maar wel dat het over haar ogen valt... Dat is heel jammer.
        facebook
        Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

        Comment


        • #5
          Re: Verscholen....

          Zelf zou ik het gras van voor het gezicht weggelaten hebben en een beetje dof op het gras er achter.

          Gr, Daniel.

          Comment


          • #6
            Re: Verscholen....

            Oorspronkelijk geplaatst door Pixxel Bekijk bericht
            Voor mij een mooie;
            De verzadiging is misschien ietsje te. Was het de bedoeling het gezicht onscherp te houden ?
            bedankt allen voor de reacties Haar muts is echt op en top wit en zelfs met een blauwzeem op in de zon.
            Haar jas is knalrood en echt zo van kleur en ik heb nikske verzadigd omdat ik dacht dat het contrast met dat natuurlijk
            gras zo 'n contrast was en inderdaad scherp gesteld op het gras om haar gezicht een beetje te verdoezelen,was mijn bedoeling wel.
            Ik dacht zo van een natuurgetrouw beeld te hebben van haar.

            Comment

            Working...
            X