Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ganzen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ganzen



    Mvg,
    Rudy Mas
    Nikon D5100/D7200 - Website: http://www.rmfoto.be/

  • #2
    Re: Ganzen

    Het weer was wat grijs, maar jou ganzen staan er prachtig scherp op.
    Persoonlijke voorkeur 2.
    mvg Bruno D.G.
    Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"

    Comment


    • #3
      Re: Ganzen

      Allebei mooi, met voorkeur voor de eerste omwille van de mooie symetrie van de ganzen in hun vlucht.
      Photography is an art of observation.

      Comment


      • #4
        Re: Ganzen

        Yep ook de eerste voor mij.
        Mvg.

        Comment


        • #5
          Re: Ganzen

          Bedankt voor de reacties!

          Ik vond beide wel iets hebben. De eerste, inderdaad voor het synchroon vliegen, maar de tweede omdat je hier op één foto de onderkant en de bovenkant van de vleugels kunt bewonderen.
          Mvg,
          Rudy Mas
          Nikon D5100/D7200 - Website: http://www.rmfoto.be/

          Comment


          • #6
            Re: Ganzen

            leuke beelden, geen voorkeur.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: Ganzen

              Als het om de ganzen gaat is de eerste mijn voorkeur al is de achtergrond van de tweede beter. Mooie shoot.

              Comment


              • #8
                Re: Ganzen

                De beesten staan er mooi op. Wel iets klein.
                Ik zou voor de tweede gaan, maar daar storen die 'dichtbij-takken' in de linkerhelft van de foto me wat.
                Ze snijden zelfs de beesten middendoor.

                PS Sorry voor het woordje beesten, maar zo mis ik nooit meer tussen ganzen, eenden, zwanen .... .

                Groetjes

                Comment


                • #9
                  Re: Ganzen

                  Ik vind je eerste de beste!
                  Touch the Earth...Gently
                  www.passionsenfrance.com

                  Comment


                  • #10
                    Re: Ganzen

                    Voor mij ook de eerste.
                    De tweede is ook mooi maar daar vind ik het jammer dat de takken op de voorgrond door de ganzen gaan.
                    Wel mooi scherp op de ganzen.
                    Groetjes,
                    Dominic

                    Comment


                    • #11
                      Re: Ganzen

                      Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                      De beesten staan er mooi op. Wel iets klein.
                      Ik zou voor de tweede gaan, maar daar storen die 'dichtbij-takken' in de linkerhelft van de foto me wat.
                      Ze snijden zelfs de beesten middendoor.

                      PS Sorry voor het woordje beesten, maar zo mis ik nooit meer tussen ganzen, eenden, zwanen .... .

                      Groetjes
                      Denk over de foto hetzelfde. Inderdaad een beetje jammer. Maar de GANZEN zijn nog niet weg hoor !
                      Groeten,
                      Johan
                      Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                      Vriendelijke groeten, Johan

                      Comment


                      • #12
                        Re: Ganzen

                        mooi scherp Rudy
                        Nikon D700 & D4 met redelijk wat glaswerk in de tas + Panasonic Lumix FZ 150

                        Comment


                        • #13
                          Re: Ganzen

                          Ik denk dat ik volgende week nog wel eens terug ga naar daar.

                          Vorige Zaterdag was het echt heel koud en grijs. Een vriend heeft namelijk ook een fototoestel gekocht en we waren naar daar gegaan om zijn spullen eens te testen. Dit was trouwens de eerste keer dat ik bewust vogels in de vlucht heb gefotografeerd. En ik moet zeggen, ik vond het verdomd moeilijk om te focussen op die vogels.


                          Deze twee foto's heb ik hier geplaatst, omdat ik ook wel weet dat die takken nogal storend zijn, maar ik was zo blij dat de ganzen er zo scherp opstonden dat ik ze hier toch wou laten zien. Ik zal morgen nog eens kijken naar de andere foto's waar er wat minder of geen takken opstaan. Die zullen waarschijnlijk in 'Fotobeoordeling Dieren' komen te staan. Daar staat er trouwens al één met een vlucht van 4 Brandganzen.

                          En dat ze nogal klein uitvallen. Tja, wat wil je met 300mm, die beesten zijn nogal schuw en komen echt niet al te dichtbij langs gevlogen.

                          Toen we daar aan het wandelen waren, kwam er zelfs een troep afgevlogen over de boom toppen en die draaiden zich om toen ze ons nog maar opmerkten. Zo schuw zijn ze.
                          Mvg,
                          Rudy Mas
                          Nikon D5100/D7200 - Website: http://www.rmfoto.be/

                          Comment

                          Working...
                          X