Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Krakelingenstoet

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Krakelingenstoet

    Ik deel de foto in de eerste plaats om te vragen of er mij soms iemand kan helpen met de verkeersborden op de achtergrond weg te doen? Ik heb zelf al proberen te doen in PS, maar het lukt toch niet zo goed. Stuur me aub een PB en dan stuur ik de RAW versie door. Er mag natuurlijk ook anders op gereageerd worden [IMG]
    Last edited by IanVanLan; 25 februari 2013, 12:24.
    http://ianvanlanduyt.be/

  • #2
    Re: Krakelingenstoet

    Ik zou een andere uitsnede overwegen.Ik zou de jongen die hoger in de foto staat eraf croppen zodat de volledige aandacht op de jongen die lager staat. Het is alleen jammer dat hij zijn hand moet missen hoop dat je ook een foto hebt waar zijn handen er wel op staan.

    Comment


    • #3
      Re: Krakelingenstoet

      Het is te doen voor iemand met engelengeduld. Alles is weg te clonen, maar ik ga er bij deze alvast niet aan beginnen.
      Wat je ook kan doen, is er een compleet andere achtergrond opzetten, dat is misschien nog makkelijker.
      Zoiets bijvoorbeeld, dan heb je toch nog de achtergrond van Geraardsbergen (is wel in der haast gedaan hé, kan veel beter)
      Niks meer zoeken achter de link, de foto is verwijderd.
      Groetjes
      Last edited by Guest17; 25 februari 2013, 22:24.

      Comment


      • #4
        Re: Krakelingenstoet

        Zo iets:


        Photography is an art of observation.

        Comment


        • #5
          Re: Krakelingenstoet

          Das knap gedaan! Mijn nonkel heeft hem ook eens bewerkt voor mij en daar is de paal volledig weg. Toch bedankt!
          http://ianvanlanduyt.be/

          Comment


          • #6
            Re: Krakelingenstoet

            ben nog aan het puzelen had.een redelijke resultaat maar kan hem niet terug vinden



            Vriendelijk groet ,
            Jessey
            Last edited by jessey; 15 maart 2013, 22:33.

            Comment


            • #7
              Re: Krakelingenstoet

              Ben opnieuw begonnen



              Last edited by jessey; 15 maart 2013, 23:01.

              Comment

              Working...
              X