Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

trappen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • trappen

    In een oude school vond ik deze trap wat hebben! Uiteraard weer een eigenwijze bewerking er op los gelaten!


  • #2
    Re: trappen

    wow, das zwaar bewerkt.
    als je de originele foto nog hebt dan zou ik,
    de muren daar kan ik mee leven omdat je uiteindelijk wel een écht effect wilt hebben,
    de trap zou ik quasi niet bewerken om een voldoende houvast te houden en een toch nog ietwat natuurlijk ogend plaatje opdat het oog dit nog accepteert.
    de ruimte onder de trap zou ik apart selecteren en veel minder belichten om een beter diepteeffect te krijgen, denk er ook aan eventueel indien nodig dan daar het contrast wat af te zwakken alsook de kleurverzadiging.
    Schroniskogórskie Photography

    Comment


    • #3
      Re: trappen

      Voor mij iets te veel van het goede...
      Mvg, Pascal,Schoonspikke
      Als je schiet..schiet dan raak!
      500 PIXHuawei P30 PRO

      Comment


      • #4
        Re: trappen

        Vind dit toch niet zo slecht hoor alleen zijn de lijnen van de trap in de hoeken, en daar tussen, niet zo zuiver wat jammer is.
        In ieder geval een heel mooie poging.


        Grtz, RF
        Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
        Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

        Comment


        • #5
          Re: trappen

          Goed vertrokken, maar half gewonnen... Of hoe gaat dat spreekwoord? Het over the top HDR effect op de blauwe muren zit goed omdat het datzelfde beeld geeft alsof je in de diepte van een oceaan gluurt. Alleen zit dan datzelfde HDR effect ook op de trap en dat is minder... Die trap realistischer en vooral donkerder naar beneden toewerken zonder HDR-invulling op die beneden ramen zou een gloomy effect kunnen geven zoals in de dieperik van de zee kijkt maar dan hier in de dieperik van de trap. Dit vraagt, m.i., naar een iets andere uitwerking.

          Cheers,
          F.

          Comment


          • #6
            Re: trappen

            trappen doen het altijd wel in fotografie.
            maar zo bewerken, gaat het mooie er toch wel vanaf hoor.
            hou wel van een beetje experimenteren maar toch...?
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment

            Working...
            X