Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

zo mooi onder als boven water

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • zo mooi onder als boven water

    Ik heb hierbij de foto terug gevonden want ik was deze kwijt en sorry dat het zo geweest is







    groetjes flecha
    Last edited by Flecha; 17 maart 2013, 08:34.
    Vrees niet dat je
    te traag vordert:
    vrees alleen de stilstand.

  • #2
    Re: zo mooi onder als boven water

    Het gaat jullie goed ik stop er mee het is niet wat jullie ervan denken maar het gaat erom of ik mijn foto's goed vind of niet. U mag u mening hebben maar ik ook de mijne en het plat bewerken van een foto is niets voor mij. Want dat is hetgeen jullie moeten hebben. Kijk dan maar naar de andere. ZO VAARWEL FLECHA
    Vrees niet dat je
    te traag vordert:
    vrees alleen de stilstand.

    Comment


    • #3
      Re: zo mooi onder als boven water

      Omdat er na een dag nog geen reactie(s) gekomen waren....... dat gebeurt nog hé.
      Tsja, geduld hebben sommigen mensen niet meer zeker.
      En nu je de foto verwijderd hebt ga je "waarschijnlijk" geen reacties meer ontvangen .
      Het bewerken van foto's is nu eenmaal iets dat bijna onlosmakelijk verbonden is geworden met digitale fotografie.
      Het is nu mogelijk en waarom zou je het niet doen als je een foto daarmee beter of mooier kan maken.
      Het is natuurlijk je goed recht hier afscheid te nemen, dus vaarwel en dat het je ook goed gaat.
      En inderdaad er zijn hier nog foto's genoeg om naar te kijken.
      Groetjes

      Comment


      • #4
        Re: zo mooi onder als boven water

        Ik heb hier foto's staan waar ook nooit een reactie op gekomen is.
        Moet je er daarom de brui aangeven?
        Neen, ik trek daar mijn conclusies uit en probeer beter te doen.
        Een goede foto heeft niet veel bewerking nodig. Anderen vinden het net leuk om een foto te bewerken.
        Alles draait om smaak, en niet iedereen heeft dezelfde smaak.
        Groetjes,
        Dominic

        Comment


        • #5
          Re: zo mooi onder als boven water

          niet de moed laten zakken!!!

          plaats de foto terug en heb een beetje geduld

          zijn hier reacties verwijderd msch?
          mvg Wilfried

          7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

          Comment


          • #6
            Re: zo mooi onder als boven water

            Allee, inderdaad, er krijgen er hier nog sommigen pas laat een reactie. We zitten niet allemaal een hele dag in de beginnershoek he...
            Vind dat toch een beetje flauw van je hoor.
            facebook
            Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

            Comment


            • #7
              Re: zo mooi onder als boven water

              Nog geen 3 uurtjes geduld ... dat is toch wel zeer ongeduldig.

              En ondertussen heb je al 6 reacties



              greetz
              Cheeta
              Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
              flickr

              Comment


              • #8
                Re: zo mooi onder als boven water

                Beste Flecha,
                Ik heb gisteravond naar je foto zitten kijken.
                Vond het niet slecht, maar wou vandaag toch nog eens op mijn eigen scherm kijken.
                Jammer, je hebt de foto weggehaald...
                Je schreef ergens dat je niet overweg kan met bewerkingsprogramma's. Of tenminste : niet WILT
                Dat is je goede recht. Maar een beetje hoort er nu eenmaal bij nietwaar. Een beetje "spelen" om een beter resultaat te krijgen.
                Ikzelf zit soms uren aan een foto te "sleuren" en dan krijg ik nog op mijn kop
                Dat is het leerproces.
                Doe nu eens verstandig en plaats je foto terug. Je erom smeken gaan we niet doen, maar voor mezelf zou ik het wel fijn vinden (en misschien anderen ook nog )
                Touch the Earth...Gently
                www.passionsenfrance.com

                Comment


                • #9
                  Re: zo mooi onder als boven water

                  't Is dat, ik was daar in het begin ook zo tegen tegen foto's bewerken. Vond dat je dan de foto niet meer zelf genomen had.
                  Nu besef ik dat je een goeie foto nog kan beter maken.
                  Ben toch ook benieuwd, dus allee, zet hem vlug terug!
                  facebook
                  Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

                  Comment


                  • #10
                    Re: zo mooi onder als boven water

                    En klagen maar... Sinds 20 januari 2013 plaatste je 17 foto's op dit forum. Op je vorige 16 foto's waren er, je eigen reacties inclusief, gemiddeld 8 reacties.
                    Het is gemakkelijk verwijten maken, als je zelf nog maar 58 posts plaatste, waarvan de overgrote meerderheid in je eigen topics.
                    De meesten die hier zitten, zijn beginners, net als jij.
                    Laat mensen eens tijd om een mening te vormen, of wil je los uit de mouw geschudde, niet onderbouwde commentaren, zoals : "mooie foto" ?
                    Dan wordt er eens een keertje niet snel genoeg gereageerd op deze foto (inmiddels wel een beetje bijgewerkt),
                    en 't is genoeg geweest.
                    Denk je dat het makkelijk is een onderbouwd commentaar te schrijven op een dergelijke foto ?

                    Wat moeten wij hier nu van denken ?

                    PS : toevallig is er niet één reactie van mij bij, maar meestal komt dat omdat de mensen die voordien al gereageerd hebben, mijn mening al verwoord hebben.
                    Last edited by vedeka; 22 februari 2013, 12:39.

                    Comment


                    • #11
                      Re: zo mooi onder als boven water

                      Vooraleer nog te reageren op deze persoon gelieve zijn eerste post eens te lezen.
                      Als ik goed begrijp is hier een medisch probleem en ik denk dat we deze persoon beter met rust laten.
                      mvg,
                      Eddy
                      Smaken verschillen

                      Comment


                      • #12
                        Re: zo mooi onder als boven water

                        leeg eens je privéberichten box
                        ik probeer...
                        mijn Fijsboecq en mijn flickr

                        Comment


                        • #13
                          Re: zo mooi onder als boven water

                          Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk bericht
                          leeg eens je privéberichten box
                          Ik lees toch een 'vaarwel' en niet tot ziens of tot later of tot nog eens of tot lezens..........
                          Iedereen is toch vrij hier of niet ?

                          Comment


                          • #14
                            Re: zo mooi onder als boven water

                            [MOD] Verplaatst van het beginnersforum naar het testforum omdat de foto (tijdelijk?) verwijderd werd.
                            Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

                            Comment


                            • #15
                              Re: zo mooi onder als boven water

                              W. Verstreken is vertrokken denk ik. Slechts één topic waar hij zijn foto's nog niet weg nam. Zou hij streken hebben? Wel jammer voor een forum.
                              Flickr één
                              Flickr two

                              Comment

                              Working...
                              X