Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon D70 promotie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nikon D70 promotie

    De Nikon D70 wordt momenteel bij foto Rubens in Antwerpen aangeboden in combinatie met een Sigma 18-50 en een Sigma 55-200 voor de prijs van 1299,- Euro. Ik kan de kwaliteit van de beide Sigma-lenzen niet beoordelen maar wou jullie deze informatie toch niet onthouden.

    Groeten,

    Dirk.
    The difference between genius and stupidity is that genius has its limits.

  • #2
    Hebben die ook een website.
    Canon|Canon 70/200f:2.8 ISL|50mmf:1.8|580EX Flitske.
    Mijn website.

    Comment


    • #3
      Volgens mijn weten niet. Ik heb de info ook maar uit een reclamefolder die hier in de bus viel. Er staat wel een emailadres vermeld: info@foto-rubens.be

      Mvg,

      Dirk.
      The difference between genius and stupidity is that genius has its limits.

      Comment


      • #4
        hoi,

        ik woon een eindje van antwerpen, maar ik heb deze advertentie ook gezien. Alleen weet ik niet zeker waar het was.
        Het zou wel eens bij een grootte foto keten kunnen geweest zijn.

        Dus je vind die set wel op meer plaatsen aan die prijs.

        mvg
        nikon D90 Nikon7200 Nikkor 70-300 VRII Nikor18-140VR Tamron 18-270 VC Tamron 17-50/2.8 Tamron 70-200/2.8 Tamron 150-600 nikon sb700

        Comment


        • #5
          Zit momenteel in Z-Duitsland en heb net de nieuwe mediamarkt folder voor me liggen:

          d70 + Sigma 18-50: 1099 eur
          d 70 + id + 55-200: 1248 eur

          En da's goedkoper dan topfoto in duren.

          Heb die Sigma 18-50 gisteren even getest maar ben er niet wild van.
          Niet echt snel glas te noemen - maar wil je voor zo'n prijs. De d70 is hier trouwens vlot verkrijgbaar, maar nooit met de 18-70 kitlens - 't is precies altijd de sigma

          Comment

          Working...
          X