Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De mist 2

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • De mist 2





    Alvast bedankt om eens te kijken.


    Photography is a way to see the world in detail.
    Fotograaf op rust


  • #2
    Re: De mist 2

    de wijze waarop je het linker gebouw hebt vastgelegd vind ik oke, maar het rechtse staat er compositorisch verloren bij.
    Schroniskogórskie Photography

    Comment


    • #3
      Re: De mist 2

      Ik vind deze wel ok, moest het rechtse gebouw door meer mist vager geweest zijn dan was het misschien nog beter
      bedankt om te kijken of te reageren, frans !

      Comment


      • #4
        Re: De mist 2

        Bedankt voor de reacties
        Photography is a way to see the world in detail.
        Fotograaf op rust

        Comment


        • #5
          Re: De mist 2

          Ik vind ook hier de compo wel in orde en mij stoort het feit helemaal niet dat het rechtse gebouw er bij op staat ... integendeel zelfs .
          Het rechtse gebouw staat mooi in dezelfde hellingshoek en maakt de foto kompleet .
          Nikon D700 & D4 met redelijk wat glaswerk in de tas + Panasonic Lumix FZ 150

          Comment


          • #6
            Re: De mist 2

            Mooie zwart/wit tonen. Ik volg met het plaatsen van de meer contrastrijke gebouwen links tov het minder zichtbare gebouw rechts. Alleen, zou naar mijn gevoel het rechter gebouw iets rechter mogen.

            Comment


            • #7
              Re: De mist 2

              Oorspronkelijk geplaatst door lucske_40 Bekijk bericht
              Ik vind ook hier de compo wel in orde en mij stoort het feit helemaal niet dat het rechtse gebouw er bij op staat ... integendeel zelfs .
              Het rechtse gebouw staat mooi in dezelfde hellingshoek en maakt de foto kompleet .
              Ik volg Luc, ik vind het rechtse gebouw een meerwaarde geven aan je foto
              Canon 5D mark III - EF 17-40mm F4.0 L - EF 24-105mm F4.0 L & Sony SLT A55V - Tamron Macro 90mm F2.8
              www.myriamvos.jalbum.net of facebook

              Comment


              • #8
                Re: De mist 2

                Knap gedaan. Beiden mooi vertrekkend vanuit de hoeken, precisiewerk
                Misschien selectief voor het linkse blok het contrast nog wat verhogen.
                Photography is an art of observation.

                Comment

                Working...
                X