Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Schapen in de mist

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Schapen in de mist

    Ik ben nu al een tijdje bezig met B&W, maar ik vind dit toch één van de betere van mezelf!
    Wat vinden jullie?

    Vanmorgen hing er weer zo'n gezellige dikke mist, perfect om er weer eens op uit te trekken.
    Ik had al een paar opnames gemaakt van de schapen alleen in de mist, toen ik plots hun voederbak zag staan!









    Alvast bedankt voor het kijken ,


    G-rar
    Mijn YouTube kanaal || Fotografische uitstapjes in België? Een overzicht per provincie vind je hier.


  • #2
    Re: Schapen in de mist

    schapen komen eer wat bekaait af hoor.
    de lucht ook wat te licht.
    kar net wat tè dominant.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Schapen in de mist

      Ik volg: de voederbak neemt teveel plaats in en de schapen te weinig.
      Misschien aan de andere kant gaan staan wanneer het morgen ook mistig zou zijn?

      Comment


      • #4
        Re: Schapen in de mist

        Hmm, blijkbaar liep ik wat te hard van stapel.
        Bedankt voor de eerlijke reacties !
        Mijn YouTube kanaal || Fotografische uitstapjes in België? Een overzicht per provincie vind je hier.

        Comment


        • #5
          Re: Schapen in de mist

          ik snap je bedoeling hoor hier...de molshopen die leiden nr de voederbak...Maar doordat er een lijn in die molshopen zit volg je die automatisch en wordt je blik nr de voederbak geleid en zo komen de schapen idd letterlijk op de achtergrond. Ge kent mij ondertussen een beetje, ge weet dat het niet slecht bedoeld is eh
          facebook

          500px

          Comment


          • #6
            Re: Schapen in de mist

            Oorspronkelijk geplaatst door Cytochrome Bekijk bericht
            ik snap je bedoeling hoor hier...de molshopen die leiden nr de voederbak...Maar doordat er een lijn in die molshopen zit volg je die automatisch en wordt je blik nr de voederbak geleid en zo komen de schapen idd letterlijk op de achtergrond. Ge kent mij ondertussen een beetje, ge weet dat het niet slecht bedoeld is eh
            Bedankt Cytochrome voor je reactie...had hier dezelfde mening
            Die voederbak is hier wel heel prominent aanwezig ...misschien eens terug gaan ...als het mistig is....en vragen aan de schaapjes om op dezelfde plaats te gaan staan of liggen om dan ne fotooke maken zonder die voederbak
            Gr Pascale
            Eerlijkheid duurt het langst!!
            Mijn website: http://www.degrafon.be/

            Comment


            • #7
              Re: Schapen in de mist

              Je schrijft dat je ook een aantal foto`s hebt van de schapen alleen in de mist, ben hier wel benieuwd naar...
              Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
              MIJN WEBSITE

              Comment


              • #8
                Re: Schapen in de mist

                Oorspronkelijk geplaatst door Cytochrome Bekijk bericht
                ik snap je bedoeling hoor hier...de molshopen die leiden nr de voederbak...Maar doordat er een lijn in die molshopen zit volg je die automatisch en wordt je blik nr de voederbak geleid en zo komen de schapen idd letterlijk op de achtergrond. Ge kent mij ondertussen een beetje, ge weet dat het niet slecht bedoeld is eh
                Idd, de molshopen worden gebruikt om je eigenlijk naar de schapen te leiden. Allé dat was de bedoeling, en mijn ogen leiden eigenlijk ook naar de schapen .. die uiteindelijk uitkijken op de voederbak.
                Maar mss komt dat omdat ik het idee al zo heb van in het begin.
                Btw Mathias: ook al mocht ik u niet kennen, dan nog weet ik dat de mensen het niet slecht bedoelen !
                Eigenlijk ben ik blij dat er eens constructief commentaar geleverd wordt

                Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk bericht
                Je schrijft dat je ook een aantal foto`s hebt van de schapen alleen in de mist, ben hier wel benieuwd naar...
                Jos, speciaal voor u => Klik hier
                Mijn YouTube kanaal || Fotografische uitstapjes in België? Een overzicht per provincie vind je hier.

                Comment


                • #9
                  Re: Schapen in de mist

                  Oorspronkelijk geplaatst door G-rar Bekijk bericht
                  Jos, speciaal voor u => Klik hier
                  Bedankt, vind deze toch erg mooi door de mist een heel knap zacht plaatje.
                  Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                  MIJN WEBSITE

                  Comment


                  • #10
                    Re: Schapen in de mist

                    Thanks, soms is 'less' idd 'more'
                    Mijn YouTube kanaal || Fotografische uitstapjes in België? Een overzicht per provincie vind je hier.

                    Comment

                    Working...
                    X