Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

test night

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • test night


  • #2
    Re: test night

    Bij Flickr moet je op zoek gaan naar View All Sizes.
    Dan kies je een size die hier aanvaard wordt. Denk eraan: bij BD maximum 900 pixels langste zijde.
    Dus ik kies voor de 800px versie. Met de rechtermuisknop kies ik voor "Open in nieuw venster". En dan kopieer ik het adres uit de balk bovenaan:

    Die link zet je tussen [IMG] en [/IMG] en het resultaat is:


    Probeer het nu zelf eens!
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment


    • #3
      Re: test night

      tja dan help je en dan hoor je niks meer
      Sony Nex 5 E 16 mm F2.8/E 18-55 mm F3.5-5.6 Photoshopcs6

      Comment


      • #4
        Re: test night

        Oorspronkelijk geplaatst door Sportsterpeke Bekijk bericht
        tja dan help je en dan hoor je niks meer
        Moderator Note: Ach... rustig even afwachten zou ik zeggen.
        Moet je weten: zelfs foto's die genomineerd worden voor de HoF, maar die te groot blijken te zijn, en dus achter een link geplaatst worden... De topic starter wordt daarvan verwittigd via PB, maar reageert zelfs daar niet op.
        Het spreekt vanzelf dat zoiets niet in de HoF komt...

        (als geroutineerde forum-mer weet je dat je reacties zult krijgen op een aantal van je interventies, maar het percentage is lang geen >75% . Waarom doen wij dit nog, vraag je je dan af. Awel: voor de anderen! )
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

        Comment


        • #5
          Re: test night

          Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
          Moderator Note: Ach... rustig even afwachten zou ik zeggen.
          Moet je weten: zelfs foto's die genomineerd worden voor de HoF, maar die te groot blijken te zijn, en dus achter een link geplaatst worden... De topic starter wordt daarvan verwittigd via PB, maar reageert zelfs daar niet op.
          Het spreekt vanzelf dat zoiets niet in de HoF komt...

          (als geroutineerde forum-mer weet je dat je reacties zult krijgen op een aantal van je interventies, maar het percentage is lang geen >75% . Waarom doen wij dit nog, vraag je je dan af. Awel: voor de anderen! )
          Ik kan er slecht tegen.
          waarom open je zo'n topic?
          Ik zou elke dag kijken of zelfs wel vaker om te kijken of er respons was.
          Je wilt graag wat leren/proberen waarom open je anders een topic
          Sony Nex 5 E 16 mm F2.8/E 18-55 mm F3.5-5.6 Photoshopcs6

          Comment


          • #6
            Re: test night

            Oorspronkelijk geplaatst door Sportsterpeke Bekijk bericht
            Ik kan er slecht tegen.
            waarom open je zo'n topic?
            Ik zou elke dag kijken of zelfs wel vaker om te kijken of er respons was.
            Je wilt graag wat leren/proberen waarom open je anders een topic
            Moderator Note: Gebeurt nochtans vaak, hoor, en niet alleen bij BD. Iemand heeft een bepaald probleem, en wil zo snel mogelijk een oplossing... dus post op een aantal verschillende fora.
            Ach, persoonlijk (en ik ben ervan overtuigd dat jij en ik hierover hetzelfde denken) zou ik dan toch reageren. Al was het maar elementaire beleefdheid. Maar zelfs dat is vandaag de dag meer een meer aan het verdwijnen, vrees ik.
            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

            Comment


            • #7
              Re: test night

              tis nog een schitterende foto ook
              Sony Nex 5 E 16 mm F2.8/E 18-55 mm F3.5-5.6 Photoshopcs6

              Comment


              • #8
                Re: test night

                Oorspronkelijk geplaatst door Sportsterpeke Bekijk bericht
                tis nog een schitterende foto ook
                Moderator Note: Het Testforum dient niet om commentaar te zoeken op je foto, maar wel om te leren posten. Zodra je dat posten beet hebt, verwijzen wij je graag naar onze Fotohoek, en wordt je topic in het Testforum gesloten, om cross-posting uit te sluiten.
                BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                Comment


                • #9
                  Re: test night

                  Sorry voor het lange wachten (beetje drukke periode achter de rug) maar toch heel erg bedankt voor de hulp. ik ga het zeker uitproberen.
                  @Sportsterpeke, toch bedankt voor de positieve commentaar

                  Comment


                  • #10
                    Re: test night

                    Oorspronkelijk geplaatst door MA1TE Bekijk bericht
                    Sorry voor het lange wachten (beetje drukke periode achter de rug) maar toch heel erg bedankt voor de hulp. ik ga het zeker uitproberen.
                    @Sportsterpeke, toch bedankt voor de positieve commentaar
                    idd wat laat maar beter laat dan nooit.
                    En wat ik zeg van de foto is helemaal waar.

                    groeten
                    Sony Nex 5 E 16 mm F2.8/E 18-55 mm F3.5-5.6 Photoshopcs6

                    Comment

                    Working...
                    X