Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

photoshop cs6 hoe een geselecteerd deel(veelhoeklasso)in de foto zwart krijgen??

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • photoshop cs6 hoe een geselecteerd deel(veelhoeklasso)in de foto zwart krijgen??

    hallo,
    een vraagje over photoshop het lukt mij maar niet om met de cs6 een deel van mijn achtergrond die ik geselecteerd heb met de magnetische of veelhoek lasso in het zwart te zetten (of gelijk welke andere kleur) ik kan er allerlei effecten aan geven via filter maar niet gewoon de kleur wijzigen. wie kan mij helpen...
    groetjes
    Tamara
    canon 1100 D canon 18-55 mm 3.5-5.6 en canon 55-250 mm 4-5.6 IS

  • #2
    Re: photoshop cs6 hoe een geselecteerd deel(veelhoeklasso)in de foto zwart krijgen??

    Vullen met zwart !
    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

    Comment


    • #3
      Re: photoshop cs6 hoe een geselecteerd deel(veelhoeklasso)in de foto zwart krijgen??

      als je het gewenste deel hebt geselecteerd,
      ga naar bewerken -> vullen
      kies daar bij gebruik welke kleur u wenst en ok
      Groetjes

      Comment


      • #4
        Re: photoshop cs6 hoe een geselecteerd deel(veelhoeklasso)in de foto zwart krijgen??

        Bedankt het is gelukt :-)
        canon 1100 D canon 18-55 mm 3.5-5.6 en canon 55-250 mm 4-5.6 IS

        Comment


        • #5
          Re: photoshop cs6 hoe een geselecteerd deel(veelhoeklasso)in de foto zwart krijgen??

          Alt + backspace = vullen met voorgrondkleur
          Ctrl + backspace = vullen met achtergrondkleur
          Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
          Mijn bird foto's en urbex foto's

          Comment

          Working...
          X