Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sigma 10-20mm F4-5.6 EX DC HSM

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [ Nikon ] Sigma 10-20mm F4-5.6 EX DC HSM

    Te koop

    Sigma 10-20mm F4-5.6 EX DC HSM Nikon
    prijs € 200

    De enorme beeldhoek van 102.4 graden biedt veel mogelijkheden voor onder andere landschap en creatieve fotografie.Het objectief is voorzien van 3 SLD(Special Low Dispersion) glaselementen en zorgen samen met twee hybride asferische lenselementen voor een uitstekende optische kwaliteit. De interne scherpstelling samen met het HSM systeem zorgen voor een zeer snelle en geruisloze focus instellingen. De kortste instelafstand is 24 cm over het gehele zoombereik.

    Sinds overstap naar full frame gebruik ik deze lens niet meer.
    Door voor mijn onbekende redenen is er een scheurtje ontstaan in het plastic van afstandsvenstertje op de lens.
    Dit heeft natuurlijk geen invloed op het functioneren van de lens maar op de foto's van de advertentie kun je dat duidelijk zien.
    De keren dat de lens gebruikt is zat hij altijd in een fototas en werd altijd beschermt met een UV filter.
    Het heeft geen zin om onzin biedingen te doen. Ik weet wat de lens waard is heb om die reden ook al een lagere prijs dan gemiddeld gevraagd.
    De Foto's


    Last edited by the collector; 26 februari 2013, 21:35. Reden: prijs wijziging
Working...
X