Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

oude reuzen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • oude reuzen



    busje weg en horizon proberen rechttrekken

    Last edited by tullep; 20 februari 2013, 16:16. Reden: lenscorrectie toegepast
    groetjes
    hilde

  • #2
    Re: oude reuzen

    Imposant beeld.

    Comment


    • #3
      Re: oude reuzen

      mooi van toning
      heb daar ook al diverse keren gestaan en foto's gemaakt, die buildings op de L.O. storen mij (maar das echt persoonlijk keuze hé)
      persoonlijk vind ik het spijtig van die buildings in de achtergrond
      groetjes Ingrid

      Comment


      • #4
        Re: oude reuzen

        Mooi beeld vooral qua kleurtoon, al zou ik er recht iets (achterkant wit camionetje?) afgehaald hebben; waarschijnlijk ook weg te werken door de typische lensvervorming van een breedhoek wat te corrigeren.
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

        Comment


        • #5
          Re: oude reuzen

          Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
          Mooi beeld vooral qua kleurtoon, al zou ik er recht iets (achterkant wit camionetje?) afgehaald hebben; waarschijnlijk ook weg te werken door de typische lensvervorming van een breedhoek wat te corrigeren.
          Ik moet LesC hier volgen Hilde ... camionetje zou ik zeker weg doen en de doorgezakte horizon toch even rechter proberen te krijgen ;
          Nikon D700 & D4 met redelijk wat glaswerk in de tas + Panasonic Lumix FZ 150

          Comment


          • #6
            Re: oude reuzen

            Giraffen in de Ijzeren zoo... Mooi, als je de goede raad van Les opvolgt.
            D40+D7000 /veel glas en metaal /2 ogen

            Comment


            • #7
              Re: oude reuzen

              Ik volg Les ook
              bedankt om te kijken of te reageren, frans !

              Comment


              • #8
                Re: oude reuzen

                Daar staan ze, alsof ze stuk voor stuk een vervolg in de Robocop films voor
                hun rekening hebben genomen. Oud, krakkemikkig, maar nog altijd sterk en
                nog altijd tot veel in staat. Robuuste foto.

                Comment

                Working...
                X