Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Epson Stylus Photo R2400

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [ Epson ] Epson Stylus Photo R2400

    Ik heb sinds enkele jaren een Epson Stylus Photo R2400. Ik kocht deze eind 2005 om tijdens m'n fotografie-opleiding zelf m'n foto's voor de lesopdrachten te kunnen afdrukken en niet telkens langs de winkel te hoeven. Intussen heb ik m'n certificaat en is de printer in onbruik geraakt. Ik heb besloten er iemand anders plezier mee te doen.

    De printer is op 't eerste zicht in perfecte staat. Het enige mankement dat ik bij een recente test kon vaststellen was dat de licht cyane kleur niet meer wou printen. Het ligt niet aan een opgedroogde inktcartouche, want een test met verse cartouches maakte geen verschil. Een grondige reiniging van de printkop zou dat euvel moeten verhelpen.

    De oorspronkelijke doos heb ik niet meer, maar de printer komt wel met alles erop en eraan. Je krijgt er een hele set inkt bij, al m'n resterende A3+ fotopapier (ongeveer een half pak van Epson's beste papier, glossy of matte dat moet ik nog eens checken) en een 90% van een rol fotopapier van 10m (ook van Epson) alsmede de houders voor deze rol.

    Gratis doe ik 'm niet weg, maar ik sta open voor ieder redelijk bod. Enkel papier en inkt cartouches zouden in principe al wat waard moeten zijn...

    Alles samen op te halen in Antwerpen.

    Stuur me maar een PM met je bod als je interesse hebt!

    Wim
    Life's Pentaxic! (Pentax K-3II (+grip) + 20-tal objectieven, Pentax Q, 2 flashkes, een hoop filters en andere accessories, teveel tassen en statieven, en dan nog een fameuze digidoka)
Working...
X