Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wit, zilver of titanium beauty dish?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wit, zilver of titanium beauty dish?

    Hallo,

    Ik zou graag één van deze (http://www.lumodi.com/buy.html) beauty-dishes willen bestellen maar ik weet niet goed welke afwerking (wit, zilver of titanium) ik moet kiezen. Die titanium zou een warme gloed geven. Wat is dan het verschil tussen die witte en zilveren?
    Alvast bedankt.

  • #2
    Re: Wit, zilver of titanium beauty dish?

    Een witte geeft een zachter licht met dus een zachter contrast terwijl een zilveren harder licht & dus een sterker contrast geeft.

    Persoonlijk geef ik de voorkeur aan een zilveren. Ik heb er zelf zo eentje maar dan bowens-mount en ik heb is een studio gehuurd waar een witte aanwezig was en mijn voorkeur blijft gaan naar de zilveren. Zeker voor buiten vind ik persoonlijk een zilveren beter & aansluitender bij het harde zonlicht als dat aanwezig is.
    Website: http://www.svisimaging.be

    Comment


    • #3
      Re: Wit, zilver of titanium beauty dish?

      ik heb een zilveren Lumodi... werkt goed buiten... Witte dish heeft een minder uitgesproken "fall-off" minder punch, eerder voor studio werk... hangt van je persoonlijke voorkeur af...
      ik zou geen titanium kiezen, je kan altijd een CTO 1/8 gell op je flits zetten...
      some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
      Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

      Comment


      • #4
        Re: Wit, zilver of titanium beauty dish?

        Kan je die ook in B of Nl vinden of enkel via de VS?

        Comment


        • #5
          Re: Wit, zilver of titanium beauty dish?

          Oorspronkelijk geplaatst door bali Bekijk bericht
          Kan je die ook in B of Nl vinden of enkel via de VS?
          enkel in de VS... ze maken die volgens mij zelf in hun achterkeuken... maar 't functioneert goed!
          some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
          Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

          Comment


          • #6
            Re: Wit, zilver of titanium beauty dish?

            leuk om te horen het verschil. Merk je inderdaad wel op de foto's. Ik heb zelf een zilveren 22" Beauty Dish. Werkt prima binnen en buiten. Al had ik soms wel gewenst dat het een 27" was met momenten Maar ik ben blij dat ik een BD heb genomen. Het licht is echt zo prachtig.
            UnicornPictures on Facebook & Flickr

            Comment


            • #7
              Re: Wit, zilver of titanium beauty dish?

              Bedankt voor jullie reacties. Ik ga er een zilveren bestellen straks.

              Comment

              Working...
              X