Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

24 februari 2013 - Reismarkt - Brugge

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 24 februari 2013 - Reismarkt - Brugge

    Voor iedereen met reisplannen in het hoofd.
    Een uniek concept dat compleet gedragen wordt door vrijwilligers, waaronder uw dienaar.
    Ik heb een hoop kortingsbonnen maar ze zijn ook af te drukken via de wegwijzer site.
    Gratis beneden de 25.



    Paul (IJsland, Zweden en Noorwegen informant sinds +/- 15 jaar, ik ben de tel kwijt), die weer geen stem meer zal hebben de dag er op maar 8 uur aan een stuk (meestal eet ik mijn pistoleekes op mijn stand) mogen vertellen over je favoriete landen, wat een vreugde . 250 prettig gestoorde mensen, we hebben ooit nog iemand gehad die speciaal af kwam vanuit Denemarken.
    Voor wie er nog niet geweest is : een aanrader die je meteen combineert met de Brugse binnenstad.

  • #2
    Re: 24 februari 2013 - Reismarkt - Brugge

    kan ik alleen maar bevestigen.
    Vorig jaar langs geweest bij Paul (ondanks dat hij de griep had, was hij toch op post) en een heleboel nuttige informatie gekregen over Noorwegen, waarvoor dank.
    Sony a77 + a700; Sony rx100III en wat lenzen

    Comment


    • #3
      Re: 24 februari 2013 - Reismarkt - Brugge

      Ik ga er ieder jaar naartoe. Niet dat ik van plan ben op reis te gaan, maar ik
      mag er graag van dromen. Het is een leuke beurs, dus best een bezoek waard
      en samen met een dagje binnenstad een absolute aanrader.

      Comment


      • #4
        Re: 24 februari 2013 - Reismarkt - Brugge

        Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
        Ik ga er ieder jaar naartoe. Niet dat ik van plan ben op reis te gaan, maar ik
        mag er graag van dromen. Het is een leuke beurs, dus best een bezoek waard
        en samen met een dagje binnenstad een absolute aanrader.
        Ik zou zeggen : loop gerust eens langs voor een babbeltje
        In feite is de locatie (de Brugse Halletoren met zijn indrukwekkende eiken gebinte) alleen al de moeite waard.
        Zoals ik zei : dit evenement is uniek, 250 mensen offeren daar belangeloos hun zondag (vroeger ook hun zaterdag) voor op. 's Avonds is er wel een buffet en daar is het enige gespreksonderwerp .... reizen.
        Het is zo grappig om al die badges met naam en favoriete reisbestemming te zien aanschuiven voor het buffet terwijl alle gesprekken gaan over reizen.
        Dit jaar geef ik voor het eerst aan één persoon een unieke locatie op IJsland vrij. Iemand die speciaal uit Limburg komt kan ook zijn mond houden denk ik. Om jullie allemaal eens te jennen : het is een warmwatergrot die niet op de lijst "Icelandic Geothermal Pools" staat. Schitterend warm en uiterst helder diepblauw water in een pikzwarte en messcherpe lavakloof. Zwemmen op het scheurpunt van 2 continentale platen....
        Zonder coordinaten en beschrijving onmogelijk te vinden. Alleen jammer dat de waterdamp de foto wat stoort en het klimwerk is ook niet erg compatibel met een zware reflex en een statief.
        Ik ben dus alvast "in the mood"

        Comment


        • #5
          Re: 24 februari 2013 - Reismarkt - Brugge

          Ik en mijn vrouwke zijn er gisteren geweest en ik moet zeggen Paul,je hebt niet overdreven

          Het aantal informanten is niet te overzien en ze zijn stuk voor stuk gedreven om hun reiservaringen met je te delen met Paul op kop.
          Het is gewoon een must voor iemand die op reis wil gaan maar nog niet helemaal overtuigd is van zijn gekozen bestemming.
          Ze trekken je daar wel over de streep met hun verhalen.
          En hij die niet weet welke bestemming te kiezen is er helemaal op zijn plaats want er is keuze genoeg en wie kan je beter informeren dan iemand die al op de bestemming geweest is.

          Volgend jaar zijn we zeker weer van de partij.
          Goed materiaal maakt nog geen goed fotograaf,maar het helpt wel.

          https://www.flickr.com/photos/ronald_ceulemans/

          Comment

          Working...
          X