Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Trappen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Trappen








    Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

  • #2
    Re: Trappen

    deze vind ik minder, ik hou niet van symmetrie...
    het contrast in de foto bestaat louter tussen de achtergrond (lucht) en de voorgrond (constructie), ik denk dat je veel meer contrast zou moeten hebben in de constructie zelf. je zou waarschijnlijk een zeer heldere dag moeten hebben, bij voorkeur in de late namiddag (voor extra schaduwcontrasten) en dan zoeken naar een gewaagde gezichtshoek (alles behalve symmetrisch)
    Schroniskogórskie Photography

    Comment


    • #3
      Re: Trappen

      Oorspronkelijk geplaatst door Schroniskogórskie Bekijk bericht
      deze vind ik minder, ik hou niet van symmetrie...
      Dat is niet mijn probleem.
      Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

      Comment


      • #4
        Re: Trappen

        Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk bericht
        Dat is niet mijn probleem.
        Het wordt blijkbaar wel een probleem als er na 100 keer bekeken nog niemand gereageerd heeft op je foto.

        Ik word niet echt wild van deze foto. Je laat de constructie netjes uit de onderste hoeken vertrekken, het ding staat mooi horizontaal, de trapjes lopen mooi diagonaal, en toch mist deze foto iets voor mij. Het komt mij te saai en oninteressant over, misschien door het gekozen onderwerp, of misschien valt er inderdaad meer uit te halen, zoals Schroniskogórskie aanhaalt.

        Comment


        • #5
          Re: Trappen

          vind (het tussen haakjes) wel een mooie opname.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Trappen

            Perfecte symetrie Mag voor mij wat lichter.
            Misschien is het net die perfecte symetrie die het voor sommigen niet doet ?
            Photography is an art of observation.

            Comment

            Working...
            X