Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rally Sweden

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Rally Sweden

    www.rally-image.be - rallysport in en rond België

  • #2
    Re: Rally Sweden

    Tof beeld, brengt beelden terug van toen ik er heen ging jaren geleden...
    Dare to be different than the pack...
    https://500px.com/pieter_73/galleries/random-landscapes

    Comment


    • #3
      Re: Rally Sweden

      Oorspronkelijk geplaatst door tommeke_B Bekijk bericht
      Ik smelt al helemaal, zo herkenbaar ook met die typisch Zweedse schuur, die bomen en die sneeuw...Er zijn weinig landen waar ze nog auto-gekker zijn, maar ja, wat wil je met zo'n natuur en de vele grusvägor....
      Wat ik wou vragen : heb jij een idee over -of kaarten van- het circuit dat ze (meestal) gebruiken. Veel vind ik daar niet over en ik zou het graag eens bekijken in de zomer.
      De meeste toeristen gebruiken in Zweden de verharde banen, dit is zowat de grootste vergissing die je daar kan maken. Deze landweggetjes in gravel zijn héérlijk voor wie graag rijdt.

      In het kort : ik hou van deze foto.

      Comment


      • #4
        Re: Rally Sweden

        Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
        Ik smelt al helemaal, zo herkenbaar ook met die typisch Zweedse schuur, die bomen en die sneeuw...Er zijn weinig landen waar ze nog auto-gekker zijn, maar ja, wat wil je met zo'n natuur en de vele grusvägor....
        Wat ik wou vragen : heb jij een idee over -of kaarten van- het circuit dat ze (meestal) gebruiken. Veel vind ik daar niet over en ik zou het graag eens bekijken in de zomer.
        De meeste toeristen gebruiken in Zweden de verharde banen, dit is zowat de grootste vergissing die je daar kan maken. Deze landweggetjes in gravel zijn héérlijk voor wie graag rijdt.

        In het kort : ik hou van deze foto.
        Idd, dat is pas rally!

        Erg mooi

        Comment


        • #5
          Re: Rally Sweden

          Bedankt voor de reacties!

          @PaulM: Hier zijn de parcours te vinden die gereden werden: http://www.rallysweden.com/en/tavlingen/maps-itinerary/ De onverharde wegen in de Noordse landen zijn inderdaad leuk om op te rijden, zeer goed berijdbaar en mooi.
          www.rally-image.be - rallysport in en rond België

          Comment


          • #6
            Re: Rally Sweden

            Oorspronkelijk geplaatst door tommeke_B Bekijk bericht
            Bedankt voor de reacties!

            @PaulM: Hier zijn de parcours te vinden die gereden werden: http://www.rallysweden.com/en/tavlingen/maps-itinerary/ De onverharde wegen in de Noordse landen zijn inderdaad leuk om op te rijden, zeer goed berijdbaar en mooi.
            Ewel, ik pleeg altijd te zeggen dat Zweden geen geheimen meer heeft maar dat is echt wel nieuw .
            Ik ga er mijn topo-kaarten eens bijnemen, want dit is een regio die ik verder zeer goed ken.
            Ongelofelijk bedankt.

            PaulM

            Comment


            • #7
              Re: Rally Sweden

              Via deze link kan men de ritten ook in 3D volgen.


              Rally Sweden 2024 ⭐ detailed route map of the 9 special stages. Service Park location, shake down stage and itinerary. Last updated: 2024-02-19 19:53:44.985

              Comment

              Working...
              X