Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mos

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Mos



    @ fonteintje

    Wat zie je hier? Enkele kleurige kronkeltjes.
    Niet meer, niet minder.
    Geen kunst, maar een goedkoop stukje natuur.
    Wat ik met deze wil zeggen?
    Ik weet het niet.
    Dit heeft echt niets met fotografie te maken.
    Is enkel een eenvoudige registratie.
    Ofwel is mijn verstand te klein om het te bevatten...
    Zal deze " registratie " eens voorleggen aan Jan Hoet.
    Hij zal hierdoor zeker niet van z'n sokken geblazen worden.






    Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

  • #2
    Re: Mos

    mooi maar wat vreemd van kleur.
    hoe ist eigenlijk met Jan.?
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Mos

      Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
      hoe ist eigenlijk met Jan.?
      Is weer terug de " oude ".
      Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

      Comment


      • #4
        Re: Mos

        heel mooi detail van de natuur,schoon met vreemde kleuren.

        Comment


        • #5
          Re: Mos

          Net als voorgaande vind ik dit mooi met rare grondkleuren!
          vriendelijke groeten, Sien

          Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

          Comment


          • #6
            Re: Mos

            Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk bericht
            Net als voorgaande vind ik dit mooi met rare grondkleuren!
            Grondkleur is een stokoude omheiningsmuur langs een drukke baan in Brussel. ( Witte Acacialaan )
            Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

            Comment


            • #7
              Re: Mos

              Vindt het prachtig in beeld gebracht Louis,tof grts,jozef
              Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

              Comment


              • #8
                Re: Mos

                Zijn dat natuurlijke kleuren ?
                Toch mooi de draadjes vormen een mooie extra.
                Photography is an art of observation.

                Comment


                • #9
                  Re: Mos

                  Hoe je aan de kleuren van de stenen komt ? maar wel heel mooi in beeld gebracht. Een stukje wilde natuur.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Mos

                    Oorspronkelijk geplaatst door Felix69 Bekijk bericht
                    Hoe je aan de kleuren van de stenen komt ? maar wel heel mooi in beeld gebracht. Een stukje wilde natuur.
                    Even hogerop staat de uitleg.
                    Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Mos

                      heel mooi in beeld gebracht, ik tikte ook eerst op dat paarse in de grond/muur maar ik snapte het niet (tot ik je uitleg las) want de andere kleuren zitten wel snor. met uitleg
                      vooral het spinnenbed doet hier zijn werk heel goed.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Mos

                        mooie plaat ook al heeft het volgens u niets met fotografie te maken
                        een pessimist is een optimist met ervaring.
                        Pentax K-5 en een beetje glas (door gegeven aan mijn dochter Lien)
                        Pentax k-3II en nog meer glas

                        Comment


                        • #13
                          Re: Mos

                          Maar Heylo toch, ik heb medelijden met u.
                          Ik wist niet dat de teentjes zo lang waren.
                          Gebruik nu toch eens argumenten in plaats van emotioneel te reageren.
                          Voor sommigen op dit forum gaat mijn visie blijkbaar hun klakje te boven.
                          En ik ben nochtans geen professor hoor.
                          Maar ik ga mijn niveau niet naar beneden aanpassen of er tekeningetjes bij maken om het uit te leggen.
                          Zeker niet als ik merk dat sommigen te dom of van slechte wil zijn, en uit onmacht op de man beginnen te spelen. Nee, daar trap ik niet in.
                          Ik tracht, in al mijn bescheidenheid, net de mensen hogerop te tillen met het delen van mijn onderbouwde visie.
                          Maar men moet mee willen natuurlijk. Ik ga niemand bij het handje nemen.
                          Men moet het zelf doen, een beetje z'n blik verruimen, nadenken, z'n verstand gebruiken.
                          Maar ach, misschien ben ik daarin te naïef en overschat ik voortdurend het gemiddelde fotografische niveau op dit forum.

                          En wat deze foto betreft:
                          Ik vind ze niet eens slecht.
                          Stukken beter dan de nietszeggende kronkeltjes wierook.
                          een fijne observatie, licht mooi onder controle.

                          Gegroet.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Mos

                            Oorspronkelijk geplaatst door fonteintje Bekijk bericht
                            Maar Heylo toch, ik heb medelijden met u.
                            Hoeft niet. Ik accepteer dit alleen van mensen die het menen.
                            Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Mos

                              Oorspronkelijk geplaatst door fonteintje Bekijk bericht
                              Maar Heylo toch, ik heb medelijden met u.
                              Ik wist niet dat de teentjes zo lang waren.
                              Gebruik nu toch eens argumenten in plaats van emotioneel te reageren.
                              Voor sommigen op dit forum gaat mijn visie blijkbaar hun klakje te boven.
                              En ik ben nochtans geen professor hoor.
                              Maar ik ga mijn niveau niet naar beneden aanpassen of er tekeningetjes bij maken om het uit te leggen.
                              Zeker niet als ik merk dat sommigen te dom of van slechte wil zijn, en uit onmacht op de man beginnen te spelen. Nee, daar trap ik niet in.
                              Ik tracht, in al mijn bescheidenheid, net de mensen hogerop te tillen met het delen van mijn onderbouwde visie.
                              Maar men moet mee willen natuurlijk. Ik ga niemand bij het handje nemen.
                              Men moet het zelf doen, een beetje z'n blik verruimen, nadenken, z'n verstand gebruiken.
                              Maar ach, misschien ben ik daarin te naïef en overschat ik voortdurend het gemiddelde fotografische niveau op dit forum.

                              En wat deze foto betreft:
                              Ik vind ze niet eens slecht.
                              Stukken beter dan de nietszeggende kronkeltjes wierook.
                              een fijne observatie, licht mooi onder controle.

                              Gegroet.
                              Ik ben daarjuist eens even in je geschiedenis hier gaan kijken.
                              Ik wou u toch even melden dat dit forum niet bedoeld is om uw frustraties uit te werken op anderen. Dit kan je beter op cafe doen of bij vrienden of bij je partner. (Al acht ik de kans vrij onwaarschijnlijk dat gij een partner of vrienden hebt) Graag had ik een paar foto's van jou gezien zodat mijn mond eens letterlijk open valt van verbazing door uw enorme fotografische kwaliteiten.

                              Voor de rest wil ik je nog veel succes wensen in de verdere ontwikkeling van je sociale vaardigheden.

                              Met vriendelijke groet
                              een pessimist is een optimist met ervaring.
                              Pentax K-5 en een beetje glas (door gegeven aan mijn dochter Lien)
                              Pentax k-3II en nog meer glas

                              Comment

                              Working...
                              X