Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

35-70mm 2.8D en 24-120mm 3.5-5.6D

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [ Nikon ] 35-70mm 2.8D en 24-120mm 3.5-5.6D

    Te koop aangeboden

    Nikon 35-70mm 2.8D

    Een fijne all round lichtsterke lens die niet onder doet voor zijn opvolgers volgens de site van Ken Rockwell. Daarbij is deze lens ook nog een stuk lichter en goedkoper. Geschikt voor DX en FX formaat.

    Ik heb de lens met veel plezier gebruikt maar ik maak steeds meer gebruik van prime lenzen dus deze komt niet zo vaak meer uit de tas. En dat is zonde voor zo'n prachtlens.

    Bij de koop zit een hama uv filter inbegrepen. Deze heeft er altijd ter bescherming op gezeten. Er zitten geen beschadigingen of schimmel op of tussen de lensdelen. De lamellen en de diafragma ring lopen nog soepel.
    Wilt u meer foto's of heeft u nog vragen mail me gerust.
    verkocht


    Te koop een Nikon (nikkor) 24-120mm 3.5-5.6D

    Een fijne all round lens die ik zowel op mijn analoge als digitale spiegelreflex heb gebruikt. Werkt fijn op zowel DX als FX formaat.

    Anders dan wat Ken Rockwell op zijn site schrijft over deze lens heb ik geen last gehad van incorrecte AF of strepen. Als je verder zoekt op het internet zijn er ook meer mensen die prima ervaringen met deze lens hebben.

    De lens wordt door mij haast niet meer gebruikt omdat ik steeds vaker met vastbrandpunt lenzen werk. Uiteraard mag u de lens uitproberen om u zelf te overtuigen dat dit exemplaar goed is.
    Vraagprijs € 100

    Last edited by the collector; 9 februari 2013, 16:41. Reden: Even je foto's zichtbaar gemaakt ;)
Working...
X