Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

VERKOCHT: SONY SLT-A55VL met 2 lenzen, extra batterijen en andere accessoires!

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [ Sony ] VERKOCHT: SONY SLT-A55VL met 2 lenzen, extra batterijen en andere accessoires!

    Dag iedereen!

    Aangezien ik deze spullen al even niet meer gebruik, omdat de interesse wat zoek is, heb ik besloten het als een geheel te verkopen.
    Het is allemaal in zeer perfecte staat, aangezien het bijna altijd mooi in z’n beschermtas heeft gestoken.
    Het toestel is 2 jaar oud.

    Dit pakket omvat het volgende:

    • Sony Alpha 55 DSLR Camera (SLT-A55VL) KLIK HIER VOOR DE SPECS
    • Sony 18-55mm Lens (zat bij de camera)
    • 2 extra batterijen (niet origineel, merk en foto volgen)
    • Sony draadloze afstandsbediening (RMT-DSLR2) KLIK HIER VOOR INFO
    • Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Di LD Sony
    • Omnimount statief in draagzak (foto en info volgen)
    • Vanguard camera-tas met ophanging voor camera + lens, nog plaats voor extra zoomlens, en nog extra vakjes voor bvb batterijen en zo.
    • SanDisk SDHC Extreme 8GB Class 10 (30MB/s)
    • UV-filters voor over de 2 lenzen
    • Hama lenzenpoets setje (microvezel doekje)

    Zoals je kan zien heb ik bij enkele zaken er bij geschreven dat info, foto en merk volgen.
    Ik ga hier zo snel mogelijk werk van maken om alle gegevens aan te vullen, en foto’s er bij te plaatsen.

    Op internet zijn er heel wat reviews te lezen over deze camera, dus moest je hem niet kennen, zou ik zeker eens gaan zoeken op google!

    Indien je interesse hebt mag je me altijd contacteren, ik ga wel proberen het als een geheel te verkopen. Moest dat niet lukken kunnen er wel aparte spullen weggedaan worden.
    Alles kan na afspraak natuurlijk ook bezichtigd worden in Genk of Heers (Limburg)

    Groetjes Dennis!
    Last edited by DenniiZ; 10 februari 2013, 22:10. Reden: Aanpassen/Aanvullen van gegevens/VERKOCHT!
Working...
X